کد خبر : 1376241 | 11 آذر 1395 ساعت 00:30 | 33.4K بازدید | 4 دیدگاه

پس از پیروزی بر کولتورال

زیدان: کاملا آماده مصاف با بارسلونا هستیم

رئال مادرید امروز در غیاب بسیاری از بازیکنان اصلی خود توانست بازی برگشت دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری را با نتیجه 6-1 از کولتورال ببرد و با روحیه ای خوب خود را برای ال کلاسیکوی 13 آذر مهیا کند.

زیدان: کاملا آماده مصاف با بارسلونا هستیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال بازی رفت را نیز 1-7 پیروز شده بود و صعودش پیش از بازی حتمی بود. در این مسابقه ماریانو هت تریک کرد و پسر زیدان نیز یکی دیگر از گل ها را به ثمر رساند. نقطه امیدوارکننده این بازی بازگشت کاسیمیرو پس از دو ماه مصدمیت بود.

 

 

1158225

 

 

زیدان در پایان بازی گفت:« بازی را خیلی خوب و قدرتمندانه شروع کردیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم. به خاطر تمام بازیکنانی که در این مسابقه فرصت بازی نصیبشان شد خوشحالم. این یک پیروزی مهم بود و از عملکرد همه راضی هستم.»

 

بازگشت کاسیمیرو:« او در ابتدا کمی مشکل داشت که طبیعی بود. بازگشت به میادین پس از دو ماه مصدومیت آسان نیست؛ ولی به تدریج خود را با روند بازی وفق داد و تا پایان نیز در زمین باقی ماند. او نشان داد که مصدومیت را به دست فراموشی سپرده و در شرایط بازی قرار دارد.

کاسیمیرو در ال کلاسیکو؟ اگر به بازی های اخیر نگاه کنید، می بینید که در غیاب او در میانه زمین بسیار خوب و منسجم ظاهر شده ایم. کاسیمیرو به شرایط بازی کردن دست یافته؛ اما از حالا به شما نمی گویم که برای ال کلاسیکو چه برنامه ای دارم. کاسیمیرو با ماست و خواهیم دید که شنبه بازی می کند یا خیر.»

 

 

1160342

 

 

گلزنی انزو:« به خاطر گلزنی پسرم و نمایشی که داشت خوشحالم؛ اما برای دیگر جوانان تیم نیز خوشحال هستم. اودگارد و تیخه رو نیز مثل انزو نمایشی عالی داشتند. اودگارد با 18 سال سن نشان داد که شخصیت لازم برای بازی در رئال را دارد.»

 

هت تریک ماریانو:« از گلزنی او مطمئن بودم و به خصوص برای هت تریک وی بسیار خوشحال هستم. تابستان با او در مورد انتقال قرضی اش صحبت کردم ولی او می خواست در رئال بماند. ماریانو بازیکن ماست و امروز از فرصتی که نصیبش شد به بهترین نحو استفاده کرد. خروج قرضی او در زمستان؟ باید صبر کنیم و ببینیم.»

 

ال کلاسیکو:« برای این بازی کاملا آماده هستیم. امشب را استراحت کرده و از فردا کاملا به بارسلونا فکر خواهیم کرد. معتقدم نتیجه این بازی تعیین کننده نیست. چه ببریم و چه ببازیم، سرنوشت قهرمانی با این بازی تعیین نمی شود. مطمئنم که بازی سختی خواهیم داشت. بارسلونا تیم فوق العاده خوبی است.»

 

رونالدو و مسی:« هر دو، بازیکنانی استثنایی هستند و هر یک به روش خود در تیم های شان تاثیرگذارند.

رونالدو برای ما کارهایی باورنکردنی انجام داده و خواهد داد. ال کلاسیکو هرچند که نبرد مسی و رونالدو نیست؛ اما امیدوارم که رونالدو شنبه نیز همین روند را ادامه دهد و در نوکمپ گلزنی کند. من اطمینان دارم که او برنده توپ طلای 2016 خواهد شد.»

دیدگاه‌ها