کد خبر : 1371093 | 18 آبان 1395 ساعت 10:22 | 7.8K بازدید | 1 دیدگاه

هفته دوازدهم، بازگشت خونه به خونه به صدر

با برگزاری سه دیدار، پرونده هفته دوازدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بسته می شود.

هفته دوازدهم، بازگشت خونه به خونه به صدر

به گزارش "ورزش سه"، در بازی های امروز تیم خونه به خونه این فرصت را دارد که با غلبه بر اکسین با هر نتیجه ای به صدر جدول باز گردد. هر چند باید به این نکته اشاره کرد که شکست اکسین کار آسانی نیست؛ به خصوص که این تیم در زمره مدعیان قهرمانی و صعود به لیگ برتر است.


از این بازی می توان به عنوان بازی شش امتیازی و یک بازی حساس یاد کرد با این توضیح که حتما تیم اکسین هم برای پیروزی در این دیدار برنامه هایی دارد.


حضور پرشور تماشاگران بابلی در استادیوم شهدای هفتم تیر در این هوای سرد، بازی دو تیم را گرم خواهد کرد.


در دیگر بازی های امروز آلومینیوم اراک در خانه پذیرای مس کرمان است. آلومینیوم اراک مسرور از پیروزی در برابر پیکان و صعود به مرحله یک هشتم نهایی امیدوار است از سد مس عبور کند تا به تیم های بالانشین نزدیک تر شود. هرچند مسی ها هم با منصور ابراهیم زاده نقشه هایی برای پیروزی در این دیدار دارند به خصوص که در هفته های گذشته به اندازه کافی امتیاز از دست داده اند و به اندازه کافی از صدر جدول فاصله گرفته اند!


بازی بادران تهران – نساجی نیز حساسیت های خاص خود را دارد. نساجی که گفته می شود در دست انتقال است در این بازی محمد عباس زاده، بهترین مهاجم خود و آقای گل بازی ها را به دلیل بی انضباطی در بازی با نفت تهران در اختیار ندارد و البته در جستجوی پیروزی است تا در کورس صعود باقی بماند.


و اما بادران هنوز به تیم مدعی تبدیل نشده است. حضور در رتبه یازدهم جدول گواه این مدعاست اما این دلیل قانع کننده ای برای اکبر میثاقیان برای دست کشیدن از صعود نیست. او تا لحظه آخر می جنگد و خوب می داند با کسب چند پیروزی متوالی می تواند شرایط تیمش را دگرگون کند.

دیدگاه‌ها