کد خبر : 1366556 | 30 مهر 1395 ساعت 13:51 | 82.6K بازدید | 0 دیدگاه

بدون تغییر نسبت به بازی با سیاه جامگان

اعلام ترکیب استقلال برای بازی با سایپا

ترکیب استقلال برای بازی با سایپا اعلام شد و منصوریان ترجیح داد تیمش را بدون تغییر نسبت به بازی با سیاه جامگان به زمین بفرستد.

اعلام ترکیب استقلال برای بازی با سایپا

به گزارش "ورزش سه"، منصوریان در این بازی ترجیح داد از خسرو حیدری که در طول هفته به دلیل مصدومیت بازی نکرده بود استفاده کند. حیدری بعد از این که در بازی با سیاه جامگان مصدوم شد، فقط روز گذشته همراه با استقلالی ها تمرین کرده بود اما او آنقدر برای منصوریان بازیکن مهمی هست که برای این بازی حساس در ترکیب تیمش قرار بگیرد.


منصوریان در خط دفاع و دروازه از مهدی رحمتی، رابسون، پادوانی، وریا غفوری و یعقوب کریمی استفاده کرد تا مشخص شود ترکیب دفاع خود را به خوبی شناخته است.


منصوریان در این بازی هم از امید ابراهیمی به عنوان تک هافبک دفاعی استفاده می کند و خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی و بختیار رحمانی هافبک های تهاجمی آبی ها خواهند بود.


با وجود اینکه علی قربانی شرایط بازی کردن پیدا کرده است، با این حال بازهم منصوریان ترجیح داد از زوج کاوه رضایی- جابر انصاری در خط حمله استفاده کند.


ترکیب استقلال به شرح زیر است:

 

مهدی رحمتی، وریا غفوری، رابسون، پادوانی، یعقوب کریمی، بختیار رحمانی، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری، جابر انصاری و کاوه رضایی

دیدگاه‌ها