کد خبر : 1363221 | 14 مهر 1395 ساعت 18:40 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

فیلیپه لوییس:

برزیل در حال بازگشت به روزهای درخشان است

فیلیپه لوییس، مدافع برزیلی و مستحکم اتلتیکو مادرید، معتقد است زیر نظر تیته، سرمربی جدید برزیل، این تیم در حال پیشرفت کردن است.

برزیل در حال بازگشت به روزهای درخشان است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نتایج ضعیف برزیل در سالهای اخیر و رقابتهای کوپا آمریکا، فدراسیون فوتبال این کشور دونگا را برکنار کرد و تیته را به جای او در این پست منصوب کرد.

 

فیلیپه لوییس گفت: «تیم ملی برزیل روند خوبی را طی می کند و دوباره در حال بازگشت به روزهای درخشان است. این احساس وجود دارد که ما تیم باکیفیتی هستیم و دیگران نیز به ما احترام می گذراند. این همان چیزی است که ما به دنبال آن بودیم و با نتایج خوب به دست آوردیم. همه ما می دانیم که برای ادامه این روند، تلاشی مضاعفی از سوی بازیکنان لازم است.

 

 

1148006

 

 

تغییرات تاکتیکی مهمی در برزیل ایجاد شده است؛ اما من هنوز معتقدم که جای پیشرفت زیادی برای ما وجود دارد و بازیکنان باید به فکر رشد کیفی خود باشند. در حال حاضر بزرگترین هدف ما، صعود از مرحله گروهی و رسیدن به جام جهانی است.»

 

فیلیپه لوییس در رابطه با برکناری دونگا گفت: «دونگا مربی بزرگی است و من معتقدم که عوامل زیادی همانند مصدومیت بازیکنان در مقاطع کلیدی، از عوامل اصلی ناکامی او بود و من دونگا را به این علت سرزنش نمی کنم. در حال حاضر، من معتقدم تیته تفاوت های زیادی با دونگا دارد و حس جاه طلبی و میل به پیروزی به شدت در ما تقویت شده است.»

دیدگاه‌ها