کد خبر : 1360051 | 01 مهر 1395 ساعت 11:53 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از تجربه تلخ المپیک؛

وقتی بهداد را تنها گذاشتند

ستاره فوق سنگین وزنه برداری ایران حالا بدون تیم در لیگ است تا بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، تمرینات سخت و المپیک تلخ حالا در لیگ هم جایی نداشته باشد.

وقتی بهداد را تنها گذاشتند

به گزارش "ورزش سه"، این روزها که لیگ وزنه برداری هفته های نخستین خود را پشت سر می گذارد، بهداد سلیمی ستاره سنگین وزن ایران با تیمی قرارداد ندارد. برخی از مسئولان تیم ها گفته اند ما توانایی پرداخت دستمزد بهداد را نداریم و به نظر می رسد به همین دلیل او قرار نیست در لیگ وزنه بزند. بهداد در گفت و گو با ورزش سه از مبالغ قرارداد لیگ و اینکه او چرا تیم ندارد می گوید:«سال گذشته برای یک فصل قرارداد من 130 میلیون تومان بود که 20درصد آن هم هنوز پرداخت نشده است. این همان قراردادهای نجومی است که از آن صحبت می کنند و امسال تیم سابق من تا روزهای آخر تکلیف خود را مشخص نکرده اند و  در آخر حاضر به شرکت در لیگ نشده اند که من برای مذاکره زمان کافی نداشتم. حالا اگر تیمی باشد که بتوانیم با هم به توافق برسیم خودم هم دوست دارم اما با این شرایط وزنه زدن در لیگ شدنی نیست.»


او که المپیک تلخی را پشت سر گذاشت حالا با چالش لیگ هم روبه رو شده است. بهداد در مورد این روزهایش می گوید: «8ماه قبل از المپیک فقط به درمان و تمرین برای من گذشت و تمام کارهای شخصی ام را کنار گذاشته بودم. از المپیک به بعد آنقدر مردم محبت داشتند و برخوردهای خوب با من شد که شرایط روحی ام کاملا تغییر کرده و حالا به کارهای عقب مانده ام می رسم. تمریناتم را هم ادامه می دهم و متاسفانه ورزش ایران یک واقعیتی دارد که من با آن کنار آمده ام و اگر توجهات در لیگ برای درآمد یک ورزشکار المپیک ایران مهیا نباشد دیگر برای ما که جای تعجب ندارد.»

دیدگاه‌ها