کد خبر : 1356883 | 20 شهریور 1395 ساعت 19:18 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: رحمان درددل های زیادی داشت

مجید جلالی در نشست مطبوعاتی پایان بازی سپاهان به تمجید از دروازه بان تیمش پرداخت .

جلالی: رحمان درددل های زیادی داشت

به گزارش "ورزش سه"، جلالی که از نتیجه راضی به نظر نمی رسید گفت :در 5 بازی که انجام دادیم این سومین بازی است که بردمان را با تساوی عوض می کنیم و شاید این یکی از مشکلات اساسی ما باشد . ما باید به مرحله برسیم که بتوانیم برد و گلمان را حفظ کنیم. البته امروز به مراتب بهتر از بازی های قبل بودیم ولی من انتظار دارم که  اگر گلی می زنیم بتوانیم تا پایان آن را حفظ کنیم و برای این تمرینات بیشتری انجام خواهیم داد. به نظرم در این 5 بازی ای که ارائه کردیم در حد یک تیم خوب بودیم و ما این را در ادامه لیگ ثابت خواهیم کرد.

 

 


رحمان مثل جنتلمن ها گلری کرد
رحمان بازیکن کم تجربه ای نیست و امروز با او صحبت کردم. پیش از بازی درد و دل هایی داشت که گفتم: «تنها با من این درد و دل ها را در میان بگذار چون من می خواهم وقتی وارد میدان می شوی مثل یک بازیکن خوب درون دروازه قرار بگیری .چراکه می خواهم به دور از هر مشکلی کارت را بزرگ منشانه انجام بدهی. در بازی هم مثل یک جنتلمن درون دروازه ایستاد و عملکرد خوبی داشت، در حالی که درد و دل های زیادی داشت.

 


مشکل ما ذهنی است ؛ امیدوارم
 کلا تیمی هستیم که تازه به لیگ برتر صعود کردیم و اینکه بتوانیم گلمان را حفظ کنیم باید یکسری قواعد ذهنی و فنی را انجام بدهیم؛ شاید بیشترین مسئولیت من در بخش دوم است. ما مقابل صبا، استقلال و سپاهان در اصفهان با گل زودهنگامی که زدیم از حریف جلوتر بودیم اما پیروزی مان را با مساوی عوض کردیم. این بیشتر یک فاز روانی است و زمانی که گل خوردیم سعی کردیم بازی را با تساوی به پایان برسانیم. این  مشکل صرفا در حوزه ذهنی  تیمی است که تازه به لیگ برتر صعود کرده و نگرانی هایی دارد که مسئولیت کم کردن این فشار برعهده من است. بازیکنان بزرگی در این تیم حضور دارند و شما در پایان فصل خواهید دید که چه فوتبالیست های بزرگی را به فوتبال ایران معرفی خواهیم کرد. من به این تیم واقعا امیدوار هستم.

 

جوان های زیادی معرفی می کنیم
ما می خواهیم تیم خوبی در لیگ برتر باشیم و امسال برای ما سال تثبیت است.  برای پیکان برنامه های قوی و خوبی داریم و برنامه هایمان را به باشگاه ارائه کرده ایم. در ادامه بازی ها خواهید دید که ما یک طیف بازیکن جوان به لیگ معرفی خواهیم کرد که  وارد بدنه تیم می شوند. امروز هم در بازی با سپاهان یکی، دو بازیکن خوب را به زمین فرستادیم. مطمئن باشید تیم سازنده ای را در ادامه شاهد خواهید بود.

دیدگاه‌ها