کد خبر : 1356592 | 19 شهریور 1395 ساعت 20:07 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

در نیمه دوم مالکیت توپ برای ما شد

کاظمی: نیمه اول شانس یارمان بود

سرمربی سیاه جامگان می گوید نیمه اول را با اشتباه خود به حریف دادند اما در نیمه دوم توانستند بازی را به دست بگیرند و به دروازه حریف برسند.

کاظمی: نیمه اول شانس یارمان بود

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی در نشست مطبوعاتی پایان بازی تیمش در برابر گسترش فولاد گفت: در ابتدا شهادت امام محمد باقر(ع) را به همه تسلیت می‌گویم و لازم می دانم از مسئولان فدراسیون فوتبال نیز تشکر کنم، من سال ها پیش اینجا حضور داشتم و باید بگویم باشگاه گسترش یک زمین خاکی را  تبدیل به یک زمین بسیار خوب کرد اما مسئولان ما نمی‌توانند زمین‌های خوب و مناسبی آماده کنند.


او ادامه داد: نیمه اول این بازی را خیلی بد از دست دادیم، حریف مان در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و شانس آوردیم که دروازه خود را بازشده ندیدیم، اما در نیمه دوم شرایط برای ما عادی شد.


کاظمی درباره بازیکنان جدید تیمش گفت: آی تی سی بازیکنان خارجی ما نرسید و به همین دلیل نتوانستند برای ما به میدان بروند، هرچند از سعید دقیقی توانستیم در این بازی استفاده کنیم و از حضور او و تعدادی دیگر از بازیکنان  مان سود ببریم.


سرمربی مشهدی ها ادامه داد: در نیمه اول اشتباه ما باعث شد که بازی را از دست بدهیم و آنچه که فکر می‌کردیم نشد و شانس آوردیم که توپ‌های گسترش در این نیمه گل نشد اما تاکتیک ما در نیمه دوم تغییر کرد و توانستیم مالکیت توپ را دبه دست بیاوریم و خوب هم بازی کردیم.


کاظمی درباره داوری این دیدار نیز گفت: به نظر من داوری این دیدار بی نقص بود و مشکل خاصی نداشت که بخواهیم به آن بپردازیم.


وی در پایان در رابطه با غیبتش در نشست خبری پیش از بازی گفت: من دیروز بعد از نشست به تبریز رسیدم وگرنه به همه اهالی رسانه ارادت دارم.

دیدگاه‌ها