کد خبر : 1344933 | 09 مرداد 1395 ساعت 00:13 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

وزنه‌برداری یک مدال به من بدهکار است

براری: به حریفان کاری ندارم

ملی‌پوش دسته 105 کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در المپیک گفت: زحمات زیادی در این سال‌ها کشیده‌ام؛ وزنه‌برداری یک مدال به من بدهکار است و باید این بدهی را در المپیک وصول کنم.

براری:  به حریفان کاری ندارم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمدرضا براری درباره شرایطش برای حضور در بازی‌های المپیک گفت: در طی ماه‌هایی که در اردو هستیم تمرینات سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم در روزهای باقیمانده هم با برنامه‌ریزی که کادر فنی انجام داده است به آمادگی کامل برای حضور در این رقابت‌ها برسیم.

 

وی ادامه داد: در یک ضرب 191 و در دو ضرب 226 را در اردوها زده‌ام و اگر بتوانم کمی این رکود را افزایش دهم شانس بالایی برای کسب مدال خواهم داشت. طی سال‌های گذشته مجموع 415 تا 420 کیلوگرم همواره روی یکی از سکوهای جهانی و المپیک بوده است. من رکورد 417 کیلوگرم را ثبت کرده‌ام و اگر بتوانم همین وزنه‌ها را در روز مسابقه در المپیک هم ثبت کنم حتما روی سکو خواهم رفت.

 

ملی‌پوش دسته 105 کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در المپیک گفت: زحمات زیادی در این سال‌ها کشیده‌ام و حالا دیگر وقت نتیجه گرفتن من است تا مزد زحماتم را در وزنه‌برداری بگیرم. وزنه‌برداری یک مدال به من بدهکار است و باید این بدهی را در المپیک وصول کنم. حداقل باید در کارنامه‌ام دو طلای جهان و یک طلای بازی‌های آسیایی را داشته باشم، اما به خاطر مشکلاتی که برای من پیش آمد نتوانستم به این هدف برسم.

 

براری درباه غیبت ایلین، وزنه‌بردار نامدار قزاق در المپیک تصریح کرد: المپیک با سایر میادین فرق می‌کند و همه برای بهترین نتیجه می‌آیند، اما من هم تلاش می‌کنم با روحیه‌ای مضاعف به میدان بروم و تنها به هدف خودم فکر می‌کنم و به حریفانم کاری ندارم.

 

دیدگاه‌ها