کد خبر : 1339410 | 18 تیر 1395 ساعت 17:47 | 49.8K بازدید | 0 دیدگاه

در اولین نشست خبری خود

گواردیولا: رقابت با مورینیو سطح مرا بالاتر می‌برد

پپ گواردیولا امروز در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی جدید منچسترسیتی شرکت کرد.

گواردیولا: رقابت با مورینیو سطح مرا بالاتر می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا پس از سه فصل درخشان در بایرن مونیخ، از فصل بعد هدایت سیتی را بر عهده خواهد داشت. حضور او روی نیمکت سیتی و مورینیو روی نیمکت یونایتد، یکی از مباحث جذاب فصل آتی لیگ برتر خواهد بود.

 

 

1125256

 

 

 

او در نشست خبری امروز خود گفت:" ساده بود اگر می خواستم یک سال دیگر در بایرن بمانم چون در آنجا از هر نظر راحت بودم ولی احساس من این بود که زمان درست برای آمدن به فوتبال انگلیس رسیده است. اینجا هستم تا ارزش هایم را نشان دهم.

می دانم که فوتبال انگلیس چقدر دشوار است. پیروزی در 4،5 یا 6 بازی متوالی بسیار سخت است و این می تواند چالشی جدی برای من باشد. معتقدم فصل بعد شاهد رقابت هایی فیزیکی تر از همیشه باشیم که شاید از نظر مردم جذاب نباشد ولی نمی دانم. باید با دستیارانم برایان کید و آرتتا در این مورد صحبت کنم و اطلاعات بگیرم."

 

شکل بازی سیتی:" فلسفه من مشخص است، در اختیار گرفتن توپ در کمترین زمان ممکن و نیز وقتی توپ در اختیار ماست، خلق حداکثر فرصت گل. می خواهیم کاری کنیم هواداران به تیمشان افتخار کنند."

 

 

1125263

 

 

دوئل با مورینیو :" ژوزه در نشست خبری خود واضح صحبت کرد. این یک رقابت تنها بین من و او نیست. در انگلیس تیم های زیادی برای قهرمانی می جنگند و کسب جام در اینجا واقعا دشوار است.

من دوست دارم تیمم پیروز شود و مورینیو هم به پیروزی تیم خودش فکر می کند. ما از زمان حضور او در بارسلونا یکدیگر را خوب می شناسیم. معتقدم حضور این همه مربی خوب در انگلیس، بسیار خوب و جذاب است. رقابت با این مربیان از جمله مورینیو کمک می کند تا سطح من نیز بالاتر برود. آنها شما را به سمت اهدافی چون قهرمانی در چمپیونزلیگ هل می دهند."

 

1125254

 

خریدهای احتمالی:" ما هم مثل دیگر تیم ها در فکر تقویت خودمان با انجام چند خرید هستیم. می خواهیم بهترین مجموعه ممکن را در اختیار داشته باشیم. اینجا مکان مناسبی برای صحبت در مورد خریدهای احتمالی ما نیست. مسئولیت من هدایت بازیکنانم است و خرید بر عهده دیگر افراد باشگاه. تمرکز من فقط روی تیمم است."

 

شرایط ونسان کمپانی:" برای او آرزو می کنم که هرچه زودتر به فرم ایده آل خود برسد. در دو سال اخیر مصدومیت ها کارش را سخت کرده اند. او یک کاپیتان و یک مدافع مرکزی استثنایی است."

 

دیدگاه‌ها