کد خبر : 1335674 | 02 تیر 1395 ساعت 15:55 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

زمزمه‌های بازگشت کاسیاس به ترکیب اسپانیا

نمایش ضعیف شب گذشته داوید دخیا در بازی مقابل کرواسی باعث شده تا برخی رسانه های اسپانیایی ضمن انتقاد از او، خواهان بازگشت ایکر کاسیاس به ترکیب ثابت لاروخا شوند.

زمزمه‌های بازگشت کاسیاس به ترکیب اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا شب گذشته تنها به یک تساوی برابر کرواسی نیاز داشت تا به عنوان تیم اول از گروهش صعود کرده و راهی یک هشتم نهایی یورو 2016 شود. مسیر اسپانیا تا فینال بدین ترتیب بسیار سهل و آسان می شد اما اتفاقی که رخ داد باورنکردنی بود. اسپانیا که ابتدا با گل موراتا پیش افتاده بود، در نهایت 2-1 مغلوب شد تا مجبور باشد دوشنبه آینده در یک هشتم نهایی به مصاف ایتالیای قدرتمند برود.

 

1119299

 

نمایش داوید دخیا، دروازه بانی که بهترین بازیکن منچستریونایتد در سه فصل اخیر بوده و به تازگی توانسته کاسیاس را در تیم ملی نیمکت نشین کند، در این مسابقه ناامیدکننده بود. او یک بار در نیمه اول در کنترل توپ با پا ناموفق بود و کالینیچ توانست توپ را از او گرفته و به راکیتیچ برساند. دخیا خوش شانس بود که ضربه راکیتیچ به تیر خورد و روی خط فرود آمد.

دخیا روی گل دوم کرواسی که توسط پریشیچ دقیقه 87 به ثمر رسید نیز خوب ظاهر نشد در حالیکه برخی معتقدند کاسیاس که استاد ناکام کردم مهاجمان حریف در مصاف های تک به تک است، آن توپ را مهار می کرد. از شب گذشته بحثی در رسانه های اسپانیایی شروع شده مبنی بر بازگشت کاسیاس به ترکیب ثابت لاروخا در بازی مقابل ایتالیا اما به نظر نمی رسد که دل بوسکه فعلا دست از اعتماد خود به دخیا برداشته و کاسیاس باتجربه و پرافتخار را به چارچوب دروازه اسپانیا بازگرداند.

دیدگاه‌ها