کد خبر : 1334575 | 29 خرداد 1395 ساعت 17:12 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

نگاه ویژه بارسلونا به کوپا آمریکا برای صید ستاره

روبرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسا روز گذشته راهی ایالات متحده شد تا عملکرد سه بازیکن را از نزدیک نظاره گر باشد.

نگاه ویژه بارسلونا به کوپا آمریکا برای صید ستاره

 

به گزارش "ورزش سه"، در بحبوحه یورو 2016، رقابت های کوپا آمریکا که در ایالات متحده برگزار می شود وارد مراحل حساس و سرنوشت ساز خود شده است. تاکنون حضور کلمبیا و آمریکا در نیمه نهایی قطعی شده است. همانند یورو، کوپا آمریکا نیز مورد توجه باشگاه های مختلف اروپایی است تا بلکه بتوانند استعداد های نابی از دل این مسابقات به خدمت بگیرند.

 

1120610

 

بارسلونا نیز نگاه ویژه ای به کوپا آمریکا دارد. طبق ادعای موندودپورتیوو، مدیر ورزشی بارسا روز گذشته راهی آمریکا شد تا عملکرد سه بازیکن مدنظر این باشگاه را از نزدیک به نظاره بنشیند.

فرناندز علاوه بر ملاقات با مسی و ماسکرانو در اردوی تیم ملی آرژانتین، بامداد فردا بازی این تیم برابر ونزوئلا را به تماشا خواهد نشست تا به دقت عملکرد رامیرو فونس موری، مدافع آلبی سلسته که در عضویت اورتون قرار دارد را زیر نظر بگیرد. اورتون سال گذشته با 13 میلیون یورو این بازیکن را از ریورپلات به خدمت گرفت.

 

1120611

 

دیگر چهره ای که مدنظر بارسا قرار دارد، سباستین پرز، هافبک دفاعی تیم ملی کلمبیا و باشگاه اتلتیکو ناسیونال است، فرناندز امروز از نزدیک تماشاگر بازی پرو و کلمبیا بود و احتمالا نکات جالبی از سباستین پرز یادداشت کرده است.

 

1120612

 

فرناندز همچنین هکتور موره نو، مدافع تیم ملی مکزیک و باشگاه آیندهوون را نیز زیر نظر خواهد گرفت. موره نو تابستان گذشته پس از 4 فصل بازی برای اسپانیول راهی آیندهوون شد و گویا در حال حاضر مورد توجه بارسلونا قرار دارد.

 

دیدگاه‌ها