کد خبر : 1332358 | 21 خرداد 1395 ساعت 13:53 | 74.4K بازدید | 0 دیدگاه

عملکرد آجورلو حرفه ای و امیدوارکننده است

قلعه‌نویی: قول یک تراکتور رویایی را می‌دهم

امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی که در حال حاضر در اوکراین به سر می برد، در گفتگویی اختصاصی با ورزش سه درباره مسائل جاری این تیم صحبت کرد.

قلعه‌نویی: قول یک تراکتور رویایی را می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، قلعه نویی که از شرایط حضور تراکتور در بازار نقل و انتقالات کاملا رضایت دارد، در این باره می گوید: همیشه در دوران مربیگری با همه تیم هایی که کار کرده ام در ابتدا فهرست بازیکنان مورد نظرم را براساس اولویت بندی تقدیم مدیرعامل می کنم و هیچ وقت مقابل بازیکنی نمی نشینم و در حیطه اعداد و ارقام هم دخالتی نمی کنم چون این هم در محدوده وظایف من نیست. این مساله درباره کادرفنی هم صادق است. من همکارانم را به باشگاه معرفی می کنم و قرارداد بستن با ایشان کاری است که مدیرعامل انجام می دهد.


سرمربی تراکتور درباره شرایط پیش فصل تراکتورسازی بعد از تغییر و تحولات می گوید: امسال هم اینگونه بود و خوشحالم که سردار آجورلو بسیار هوشمندانه و حرفه ای بازیکنان مورد نیاز من را جذب کرده و در حال مذاکره با باقی نفرات مورد نظر است.


او که در اوکراین به سر می برد درباره نگرانی های هواداران درباره عقب افتادن تراکتور از بازار نقل و انتقالات هم چنین می گوید: این مساله اصلا درست نیست.من با سردار آجورلو هماهنگ هستم، هر روز تماس داریم و کارها را پیش می بریم و از رفتار و عملکرد حرفه ای ایشان به آینده بسیار امیدوار شدم. من به دلیل یک کار اقتصادی در اوکراین هستم و به دلیل اینکه به تعطیلات غیرمنتظره این کشور خورده ایم، مقداری سفر من طولانی شد و دوشنبه در تهران خواهم بود.


قلعه نویی درباره تمرینات تراکتور در فصل جدید هم گفت: تمرینات تیممان روز شنبه بیست و نهم استارت می خورد و با جذب بازیکنان جدید و حفظ نفراتی که من در نظر داشتم، بسیار خوشبین به فصل جدید مسابقات هستم و قول می دهم یک تراکتور رویایی بسازیم. ما در این فصل بیش از هر زمان دیگری به حمایت هواداران نیاز داریم تا اتفاقی را که در فصل گذشته با بازیکنان داشتیم، دوباره تکرار کنیم.


سرمربی تراکتور همچنین درباره اینکه تیمش را تا چه حد مدعی کسب جام می داند، گفت: با توجه به ساختار تراکتورسازی ، مدیریت و بازیکنان ما لیگ را فقط برای کسب بالاترین عنوان آغاز می کنیم. این چیزی است که همیشه در شخصیت تراکتورسازی بوده و خواهد بود. ما تیمی خواهیم بود با روحیه برتری جویی که باید با هوشیاری تمام وارد لیگ بشویم و انشاالله از همان ابتدای رقابت ها امتیازهای لازم را با حمایت هواداران جمع کنیم. بنده شخصا به فصل پیش رو بسیار امیدوارم و انشاالله که همه چیز طبق انتظارات پیش برود.

دیدگاه‌ها