کد خبر : 1324069 | 19 اردیبهشت 1395 ساعت 21:21 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول 2 - 0 واتفورد

پیروزی خانگی لیورپول مقابل واتفورد

لیورپول موفق شد با نتیجه 2-0 از سد واتفورد در آنفیلد عبور کند.

پیروزی خانگی لیورپول مقابل واتفورد

به گزارش "ورزش سه"، فینالیست لیگ اروپا این بار در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس در آنفیلد به مصاف تیم سخت کوش واتفورد رفت.

 

بازی بسیار سریع و هجومی آغاز شد و بر خلاف انتظارات واتفوردی ها توپ و میدان را به دست گرفتند. آن ها روی حرکات ایگالو در فاز تهاجمی بسیار خطرناک نشان می دادند اما مدافعان لیورپول بسیار هوشیار عمل می می کردند. با این حال رفته رفته لیورپول توانست از زیر فشار واتفورد خارج شود.

 

در دقیقه 13 کوتینیو می توانست خطرناک ظاهر شود اما مدافعان واتفورد در آخرین لحظات مانع از موقعیت سازی این هافبک برزیلی شدند.

 

واتفورد همچنان روی ضد حملات خطرناک نشان می داد. سرعت بالای ایگالو در چند صحنه باعث شد تا دفاع لیورپول اذیت شود. با این حال در دقیقه 35 جو آلن موفق شد گل نخست را برای تیمش به ثمر برساند. حرکت خوب بنتکه و پاس او برای هافبک ولزی، با ضربه تمام کننده این بازیکن همراه شد تا واتفورد با یک گل عقب بیفتد.



 

 

نیمه اول در ادامه شاهد اتفاق خاصی نبود و لیورپول توانست با برتری 1-0 راهی رختکن شود.


بازی در نیمه دوم آرام تر آغاز شد. بازیکنان لیورپول که کمی آثار خستگی نیز در عملکردشان هویدا بود، سعی داشتند تا بازی را بیشتر تحت کنترل داشته باشند و با حفظ توپ از تک گل زده خود محافظت کنند. از طرفی واتفورد نیز علی رغم تلاش برای جبران نتیجه، از خلق موقعیت جدی در نیمه دوم روی دروازه لورپول عاجز بود.

 

 

 

 

در ادامه اما لیورپولی توانستند از برتری نسبی خود استفاده کنند. در دقیقه 75 روبرتو فیرمینو، هافبک برزیلی لیورپول، با استفاده از اشتباه واضح مدافعان و دروازه بان واتفورد، موفق شد با ضربه تمام کننده خود حساب کار را 2-0 کند تا خیال کلوپ و لیورپول از برد خانگی مقابل واتفورد راحت شود.

 

 

 

 

در ادامه حملات جسته و گریخته واتفورد ثمری نداشت تا لیورپولی ها در ادامه روند مثبت خود این بار واتفورد را در آنفیلد با دو گل از یپش رو بردارند.

دیدگاه‌ها