کد خبر : 1323761 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 22:45 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

مولر: دورتموند خیلی عذابمان داد

مهاجم متعصب بایرن معتقد است زیر فشار زیادی توانسته‌اند قهرمانی این فصل بوندسلیگا را از آن خود کنند.

مولر: دورتموند خیلی عذابمان داد

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله یک هفته مانده به پایان بوندسلیگا ساعتی پیش بایرن مونیخ موفق شد با 2 گل روبرت لواندوفسکی اینگول‌اشتات را از پیش رو بردارد و جام قهرمانی را برای چهارمین بار پیاپی از آن خود کند. بعد از پایان این مسابقه توماس مولر گفت:" احساس فوق‌العاده‌ای دارم. ما به هیچ قیمتی نمی‌خواستیم در هفته آخر زیر فشار باشیم، به عبارتی این بازی برای ما به نوعی یک فینال بود، به تناسب همین اهمیت هم شادی‌مان مضاعف می‌شود.

 

ما امسال یک قهرمانی واقعا دشوار را از آن خود کردیم، دورتموند با تعقیب مداومش خیلی اذیتمان کرد و روی اعصابمان رفت؛ شاید خودشان اصلا ندانند که چقدر عذاب‌آور شده بودند. به نظر من بین چهار قهرمانی اخیر، این یکی از سخت‌ترین و نزدیک‌ترین‌ها بود و دورتموند را می‌توان بهترین تعقیب‌کننده تاریخ بوندسلیگا نامید.

 

 

اما در پایان این ما بودیم که قوی‌ترین بودیم و از همینرو هم بسیار خوشحالیم. چهار قهرمانی پیاپی تا کنون در تاریخ بوندسلیگا اتفاق نیفتاده بود و ثبت این رکورد فوق‌العاده است. اصلا نباید آنرا کوچک بشماریم یا شکسته‌نفسی کنیم. حالا از فضاری عظیم رها شده‌ایم و احساس رضایت می‌کنیم. امشب با اتوبوس از اینجا به مونیخ بازخواهیم گشت و من فکر می‌کنم این زیباترین و شادترین سفر اتوبوسی ما خواهد شد!"

او در ادامه پنالتی از دست رفته‌اش مقابل اتلتیکو مادرید را هم به یاد آورد و اذعان کرد:" سه‌شنبه اتفاقی بسیار تلخ رقم خورد اما نمی‌بایست برای آن شرمسار باشیم. از حالا به بعد اگر شخص دیگری مامور زدن پنالتی شود هم خوب است."

دیدگاه‌ها