کد خبر : 1323498 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 10:33 | 3.7K بازدید | 1 دیدگاه

پیش بازی ساندرلند - چلسی

دو تیم ساندرلند و چلسیف امروز در ورزشگاه لایت شهر ساندرلند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی ساندرلند - چلسی

به گزارش "وررزش سه"، ساندرلند نیز خود را در آستانه سقوط می‌بیند و برای جلوگیری از این اتفاق باید در بازی امروز به پیروزی برسد.


ساندرلند


ساندرلند با کسب 32 امتیاز از 35 بازی در رده ی هجدهم جدول قرار گرفته و امروز باید به مصاف چلسی برود. آنها یک بازی کمتر از دیگردیگر رقبای در حال سقوط خود انجام داده اند و در صورت استفاده از بازی‌های باقیمانده ساندرلند به راحتی می‌تواند مانع سقوط به چمپیونشیپ شود و بازی امروز آنها در این امر تعیین کننده خواهد بود. ساندرلند در 5 بازی اخیرش 1 پیروزی، 1 شکست و 3 تساوی کسب کرده و در فرم خوبی قرار ندارد. با این حال آنها به آمار خوبشان مقابل چلسی دلخوش هستند. در 5 تقابل اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای ساندرلند، 1 تساوی و 2 پیروزی برای چلسی به ثبت رسیده است.

 


چلسی


شاگردان گاس هیدینک که هدف خاصی را در این فصل دنبال نمی‌کنند،‌ با کسب 48 امتیاز از 35 بازی در رده ی نهم جدول قرار گرفته اند. در 5 بازی اخیر، چلسی 2 پیروزی،‌ 2 شکست و 1 تساوی کسب کرده و امروز نیز در دیداری سخت به مصاف یک تیم در حال سقوط خواهد رفت که متوقف کردنش مطمئنا کار آسانی نخواهد بود. چلسی در بازی‌های باقی مانده خود هدفی را دنبال نمی‌کند و فعلا تنها هدفشان به پایان رساندن فصل با کسب بیشترین امتیاز ممکن و بهترین رده ی ممکن خواهد بود.لویک رمی و کورت زوما به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

دیدگاه‌ها