کد خبر : 1320386 | 05 اردیبهشت 1395 ساعت 19:48 | 74.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد شدید ملی‌پوش نفت از مدیران باشگاه

امیری: خجالت بکشید و شرم کنید!

وحید امیری مهاجم ملی پوش نفت تهران به انتقاد شدید از نحوه اداره تیمش پرداخت.

امیری: خجالت بکشید و شرم کنید!
به گزارش "ورزش سه"، از میکسدزون ورزشگاه تختی، وحید امیری با لحنی تند به خبرنگار ما گفت: ما شرایطمان بد است اما زحماتمان را می کشیم و بازی های پرسپولیس و بقیه بازی هابرای ما هیچ فرقی ندارد و ما می خواهیم بازی ها را تمام کنیم. ما فقط برای وجه و خودمان بازی می کنیم والا نه فکر مالک باشگاه و هستیم باشگاه، واقعا نمی دانیم کی هست. تمامی کسانی که زجر کشیدن ما را می بینند و پستی دارند و شاهد این اتفاقات هستند باید خجالت بکشند و عرق شرم روی صورتشان بیایید. 5 ماه است پول نگرفته ایم و  فعلا منتظریم اتفاقی برای نفت بیفتد و این تیم را به یک جای دیگر بفروشند.

امیری در توصیف شرایط گفت: کار به جایی رسیده که بازیکن ما روز بازی برای رسیدن به ورزشگاه 3 ساعت پشت فرمان می نشیند. وقتی امکانات این است و کیفیت غذا در این حد و شرایط مالی اینطور، هیچ توقعی نباید ازما داشت. این چه تیمی است. من می ترسم این بدعتی برای تیم های لیگ برتری شود چراکه از بالا می بینند نفت پول نمی دهد و نتیجه می گیرد و فکر می کنند همیشه شرایط همین است. در حالی که رده ما نهم و دهم است. ما نباید نتیجه می گرفتیم.

او ادامه داد: باید بیایند دست تک تک این بچه ها را ببوسند اگرچه برای این کار هم کسی در باشگاه وجود ندارد. وقتی کسی نیست بیاید داخل رختکن به ما یک خسته نباشید بگوید چطور انتظار دارید ما در لیگ برتر نتیجه بگیریم.

وی در مورد فروش تیم نفت و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان، گفت: برای ما مهم نیست که تیم را چه کسی می‌خرد و چه کسی مالک می‌شود. یکی بیاید ما را از این بدبختی دربیاورد. بازیکنان به خودشان روحیه می‌دهند تا دعوایشان نشود. با کوچکترین حرف همه می‌خواهند بهم بپرند و دعوا کنند.

دیدگاه‌ها