کد خبر : 1320099 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 18:53 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی بایرن در خانه هرتابرلین

بایرن مونیخ با پیروزی 2-0 در خانه هرتابرلین، یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت های این فصل بوندس لیگا نزدیک شد.

پیروزی بایرن در خانه هرتابرلین
به گزارش "ورزش سه"، در ادامه هفته سی و یکم بوندسلیگا هرتا برلین میزبان بایرن مونیخ بود و در نهایت این شاگردان پپ گواردیولا بودند که با زدن دو گل در نیمه دوم، به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کردند.

 بر خلاف همیشه ده دقیقه طول کشید تا بایرنی‌ها خود را در زمین پیدا کنند و بتوانند بر بازی مسلط شوند. در این لحظه روبرت لواندوفسکی با حرکت در عمق زمین حریف می‌رفت تا اولین فرصت را برای باواریایی‌ها ایجاد کند اما مدافعان هرتا توپش را زدند.

در دقیقه پانزده یک ضربه آزاد برای بایرن به دست آمد؛ اما دروازه‌بان هرتا سانتر دقیق ارسالی تیاگو را دفع کرد. پنج دقیقه بعد میشل وایزر که  تابستان 2015 از بایرن به هرتا برلین پیوست حمله‌ای را برای تیم میزبان صورت داد اما شوت سرکش او به دست تاسکی برخورد کرد و منحرف شد؛ داور اعتقادی به هند پنالتی نداشت. در سمت مقابل حرکت خطرناک تیاگو و داگلاس کاستا با واکنش به موقع دروازه‌بان هرتا ناکام ماند. دقیقه 27 یک بار دیگر توپ در محوطه جریمه بایرن به دست تاسکی برخورد کرد اما این بار هم داور مسابقه معتقد بود عمدی در کار نبوده است.

1104410

بعد از این صحنه، باز هم حملات هرتا ادامه داشت و دقیقه 40 وایزر مجددا صاحب موقعیت شد اما بن‌عطیه توپش را گرفت و به عقب برای نویر پاس داد. فشار شاگردان پال داردای در این دقایق موجب شد که توماس مولر روی وایزر مرتکب خطا شود و کارت زرد بگیرد. نیمه نخست بدون گل مساوی به پایان رسید.

تنها سه دقیقه از سوت شروع نیمه دوم گذشته بود که به رغم جریان بازی این باواریایی‌ها بودند که به گل رسیدند. گوتزه از سمت چپ زمین حریف بی هیچ مزاحمتی حرکتی را آغاز کرد و توپ را به ویدال پاس داد. این هافبک شیلیایی هم از فاصله 24 متری تبدیل به گل اول بایرن در این مسابقه و گل هفتم این بازیکن در فصل جاری تبدیل شد. او چهار دقیقه بعد از این گل با حرکتی خشن در میانه میدان روی لانگ‌کمپ مرتکب خطا شد و از داور مسابقه کارت زرد گرفت.
در ادامه بازیکنان هرتا برای جبران گل خورده تلاش کردند. میشل وایزر دقیقه 54 روی اشتباه تیاگو صاحب توپ شد و به عمق زمین بایرن یورش برد اما یوشوا کیمیچ در دقیقه پایانی این حمله را ناکام گذاشت. در این لحظات گواردیولا دو تعویض را در دستور کار خود قرار داد. داوید آلابا به جای رافینیا و فرانک ریبری به جای توماس مولر وارد زمین شدند تا خط دفاعی باواریایی‌ها در مقابل رویکرد هجومی هرتا تقویت شود. تیم میزبان در دقیقه 68 صاحب یک ضربه آزاد شد اما نویر بی هیچ زحمتی این فرصت را هم از حریف گرفت.

دقیقه 72 لواندوفسکی از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد و با عبور از دو بازیکن حریف می‌رفت تا گل دوم تیمش را بزند اما کرافت در لحظه آخر با شانه‌اش توپ را به کرنر فرستاد. فشار شاگردان گواردیولا در این دقایق نتیجه داد و داگلاس کاستا روی پاس مهدی بن‌عطیه توپ را به زیر طاق دروازه شوت کرد تا نتیجه 2 بر 0 شود.

بعد از این گل گواردیولا در دقیقه 84 خاوی مارتینز را هم به جای روبرت لواندوفسکی وارد زمین کرد تا نیمه زمین تیم میهمان دیگر هیچ فضایی برای تاخت و تاز بازیکنان هرتا نداشته باشد با این حال دقیقه 89 شیبر آخرین شانس تیمش را امتحان کرد و با عبور از مانوئل نویر قصد مساوی کردن نتیجه را داشت اما کیمیچ این فرصت را هم از حریف گرفت تا تماشاگران برلینی شاهد شکست 2 بر 0 تیمشان در خانه باشند.

دیدگاه‌ها