کد خبر : 1319893 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 09:55 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی هرتابرلین - بایرن

دو تیم هرتابرلین و بایرن مونیخ،‌امشب در ورزشگاه الیمپیا شهر برلین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی هرتابرلین - بایرن
به گزارش "ورزش سه"، در صورت پیروزی شاگردان گواردیولا و شکست دورتموند، باواریایی ها قهرمانی را جشن خواهند گرفت.

هرتابرلین

هرتا با 49 امتیاز از 30 بازی در رده ی چهارم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌ 3 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده اند و در فرم ضعیفی قرار دارند. حال آنها باید به مصاف صدرنشین و قهرمان چند دوره ی اخیر بروند که به دنبال تمام کردن کار قهرمانی است تا بتواند تمرکزش را بر روی اروپا بگذارد.

بدین ترتیب هرتا مسلما کار سختی پیش رو خواهد داشت. همچنین آمار نیز کاملا به نفع بایرن است. در 5 تقابل پیشین دو تیم،‌ 5 پیروزی برای بایرن به ثبت رسیده که 3 پیروزی آن با کلین شیت همراه بوده است.

بایرن مونیخ

شاگردان گواردیولا که در فرم خوبی قرار دارند،‌با 7 امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند در صدر جدول قرار گرفته اند.  آنها در 5 بازی اخیر خود،‌4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند که آن تساوی به دیدار مقابل بنفیکا بازمی‌گردد. در صورتی که بایرن در دیدار امروز به برتری برسد و دورتموند در دیدار امروز خود شکست بخورد،‌شاگردان گواردیولا جشن قهرمانی را از حالا برگزار خواهند کرد و با خیالی راحت به مصاف اتلتیکومادرید خواهند رفت.

 هدف اصلی گواردیولا در این فصل کسب قهرمانی در چمپیونزلیگ است و در این صورت او می‌تواند با خیال راحت تری تمرکزش را روی آن جام بگذارد. باید دید که دورتموند سرسخت،‌امروز شکستی متحمل خواهد شد تا بایرن بتواند سومین قهرمانی پیاپی با گواردیولا را دشت کند یا نه.

ترکیب احتمالی:

1104134

دیدگاه‌ها