کد خبر : 1318419 | 29 فروردين 1395 ساعت 21:30 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: به لطف هنر فردی برنده شدیم

سرمربی دورتموند به لطف برد پر گل تیمش اذعان کرد با اتکا به توانایی‌های فردی بازیکنان توانسته سه امتیاز را از آن خود کند.

توخل: به لطف هنر فردی برنده شدیم
به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی هفته سی‌ام فصل جاری بوندسلیگا ساعتی پیش بروسیا دورتموند موفق شد هامبورگ را با نتیجه 3 بر 0 شکست دهد.

بعد از پایان این مسابقه توماس توخل گفت:" فکر نمی‌کنم که دیدار مقابل لیورپول هنوز در ذهن ما بود، اتفاقا امروز توانسته بودیم به خوبی روی مسابقه جدیدمان تمرکز کنیم. تغییرات متعددی در ترکیب تیم داشتیم و دشواری کار آنجا بود که در همه پست‌ها بازیکنانی که در بهترین فرم ممکن باشند در اختیار نداشتیم و این قابل انکار نیست.

از همین‌رو به کمی زمان نیاز داشتیم تا خودمان را، بویژه ریتم پاس دادن‌مان را پیدا کنیم. در مقابل، هامبورگ هجومی و بی‌رحمانه به مقابله با ما آمده بود، این موضوع آزارمان داد اما خب طبیعتا انتظار دیگری نمی‌شد داشت. ما این بازی را به لطف هنر فردی جلو بردیم و در پایان هم با هنر فردی دیگری از سوی آدریان راموس تمام کردیم.

تیم ما سه بر 0 به پیروزی رسید و از این نتیجه کاملا رضایت داریم. حالا برای بازی چهارشنبه جام حذفی در برلین روحیه بالایی داریم و می‌خواهیم به فینال برویم."

دیدگاه‌ها