کد خبر : 1318179 | 28 فروردين 1395 ساعت 22:46 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پر گل سیتی مقابل چلسی

منچسترسیتی موفق شد در استمفوردبریج تیم بی انگیزه چلسی را با نتیجه 3-0 شکست دهد.

پیروزی پر گل سیتی مقابل چلسی
به گزارش "ورزش سه"، سیتی برای حفظ موقعیتش در جمع 4 تیم برتر رقابت های لیگ برتر در لندن به مصاف چلسی رفت.

بازی را شاگردان گاس هیدینک بهتر آغاز کردند و در اوایل بازی با در اختیار داشتن مالکیت توپ روی چند صحنه توانستند حضور خطرناکی درون محوطه جریمه سیتی داشته باشند. در دقیقه 10 دیگو کاستا موفق شد در مصافی تک به تک دروازه هارت را باز کند اما کمک داور با بالا بردن پرچم خود این گل را مردود اعلام کرد.

در ادامه بازی شاگردان پیگرینی عملکرد بهتری داشتند و توانستند روی چند صحنه دروازه کورتوا را تهدید کنند با این حال دروازه بان بلژیکی عملکردی مطمئن درون دروازه داشت. با این حال منچسترسیتی سرانجام روی یک ضد حمله سریع در دقیقه 33 توانست دروازه چلسی را باز کند. حرکت زیبای دی بروین با پاس این هافبک بلژیکی به آگوئرو در پشت محوطه جریمه همراه شد تا این مهاجم آرژانتینی با شوتی زیبا دروازه کورتوا را باز کند. البته برخورد توپ به مدافع چلسی نیز در تغییر مسیر این ضربه بی تاثیر نبود.

بازی در ادامه نیمه اول با حملات چلسی ادامه یافت اما شاگردان گاس هیدینک در یک سوم تهاجمی خود عملکرد خوبی نداشتند. در نهایت بازی با همان تک گل آگوئرو در نیمه اول به سود سیتی خاتمه یافت.

نیمه دوم نیز همچئون نیمه اول با حملات چلسی آغاز شد اما منچسترسیتی همچنان در ضد حملات تیم بهتری نشان می داد. در دقیقه 54 روی یک ضد حمله برق آسا دیگر باز هم نوبت به آگوئرو رسید تا برای بار دوم دروازه کورتوا را باز کند. این باز هم حرکت از دی بروین آغاز شد و پاس او برای سمیر نصری، هافبک فرانسوی را در موقعیت خوبی قرار داد تا این بازیکن با ارسال پاسی، آگوئرو را با کورتوا تک به تک کند تا گل دوم سیتی نیز وارد دروازه چلسی شود.

چلسی که پس از این گل از هم گسیخته به نظر می رسید، حملاتی کم انگیزه روی دروازه چلسی ترتیب داد. با این حال شاگردان پیگرینی با حضور بازیکنانی همچون دی بروین و نصری در ضد حملات بسیار خطرناک نشان می دادند.

در دقیقه 79 کار هیدینک و شاگردانش به طور کامل تمام شد. حرکت فرناندینیو در عمق خط دفاعی چلسی باعث شد تا این بازیکن در موقعیت مسلم گل برابر دروازه چلسی توسط کورتوا سرنگون شود. داور علاوه بر نشان داده نقطه پنالتی، کورتوا را نیز از بازی اخراج کرد. مطابق انتظار آگوئرو پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و این بار بر خلاف دیدار مقابل پی اس جی، توانست دروازه را باز کند.

در ادامه تلاش دو تیم نتیجه خاصی نداشت تا بازی با نتیجه 3-0 به سود سیتی خاتمه یابد.

دیدگاه‌ها