کد خبر : 1316217 | 22 فروردين 1395 ساعت 12:14 | 78.1K بازدید | 15 دیدگاه

بایرن قدردان زحمات فوتبالیست‌های ایرانی

ایرانی‌ها در تالار افتخارات مونیخ (عکس)

باشگاه بزرگ آلمانی برای ارج نهادن به تمام زحماتی که ستاره هایش برای موفقیت این تیم کشیده اند تصاویر آنها را در تالار افتخاراتش درج کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ به عنوان پرافتخارترین باشگاه آلمانی طرفداران بسیار زیادی در سطح جهان دارد و همواره اخبار و اتفاقات پیرامون این باشگاه بازتاب گسترده ای در رسانه ها پیدا می کند. این باشگاه برای این که بتواند یکی از مدعیان قهرمانی باقی بماند همواره به دنبال جذب بهترین بازیکنان جهان است که افتخار پوشیدن پیراهن سرخ این تیم به چند ستاره ایران هم رسیده است.

مدیران باشگاه برای این که بتوانند بخشی از زحمات این ستاره ها را جبران کنند در تالار افتخارات خود بخشی را اختصاص به درج تصاویر این بازیکنان داده اند که در جمع گسترده ستاره های خارجی باشگاه چهره دو ایرانی هم دیده می شود. علی دایی که با بایرن تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت و در گام آخر جام را به منچستر فرگوسن تقدیم کرد در کنار علی کریمی جادوگر فوتبال آسیا و وحید هاشمیان هلی‌کوپتر ایرانی فوتبال آلمان سه ستاره ایران هستند که تصاویرشان در تالار افتخارات بایرن باعث سربلندی تمام ایرانی ها در این باشگاه بزرگ دنیا شده است.

حالا دیگر بیشتر به رویا می‌ماند، حتماً باید سال‌ها می‌گذشت تا برسیم به این روزها و تازه بدانیم و بفهمیم علی دایی، علی کریمی و وحید هاشمیان چه جایگاهی در فوتبال جهان به دست آورده بودند. خلاصه اگر گذارتان به آلمان شهر مونیخ و ورزشگاه زیبای آلیانس آرنا افتاد  می‌توانید سری هم به موزه بایرن بزنید و از ایرانی بودن‌تان بیشتر لذت ببرید.

1101289

1101290

دیدگاه‌ها