کد خبر : 1314889 | 17 فروردين 1395 ساعت 08:30 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - اتلتیکومادرید

دو تیم بارسلونا و اتلتیکومادرید،‌امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا - اتلتیکومادرید
به گزارش "ورزش سه"،‌پس از شکست در ال کلاسیکو،‌ بارسا امشب یک دیدار دشوار دیگر را در پیش رو دارد و شاگردان لوئیس انریکه کار سختی در بازگشت به روند پیروزی خواهند داشت.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز که عملکرد بسیار خوبی تا به اینجای فصل داشته اند،‌حال در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ کار سختی پیش روی خود می‌بینند. آنها که در دو بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده اند، حال باید به مصاف یک تیم قدرتمند و خطرناک در بازی‌های حذفی بروند. بارسا پس از 39 بازی،‌مقابل رئال مادرید طعم شکست را چشید و حالا برای بازگشت به روند پیروزی،‌کار سختی پیش روی خود می‌بیند. با این حال آبی اناری ها امیدوارند با اتکا به امتیاز میزبانی بتوانند در بازی رفت نتیجه مطلوب یعنی پیروزی و عدم دریافت گل را کسب کنند. همچنین آبی اناری ها امیدوارند با اتکا به پیروزی های اخیر خود در مقابل اتلتیکو،‌در بازی امروز نیز بتوانند همین روند را ادامه دهند.جرمی متیو،‌ساندرو و آدریانو قادر به همراهی آبی اناری پوشان نیستند.

اتلتیکومادرید

مردان دیگو سیمئونه که در لالیگا در فاصله 6 امتیازی بارسلونا قرار گرفته اند،‌حال با توجه به افت بارسا در دو بازی اخیرش بهترین فرصت را پیش روی خود می‌بینند که ضربه ای به جا و مناسب به شاگردان انریکه بزنند. با این حال، در 5 تقابل اخیرشان با بارسا مغلوب شده اند و از این جهت در موضع ضعف قرار دارند هر چند که در آخرین تقابلشان با بارسا در چمپیونزلیگ، این روخی بلانکوس بود که توانست به دور بعد رقابت‌ها صعود کند و حال سیمئونه امیدوار است بتواند عملکرد فصل 14-2013 را تکرار کند. تیاگو قادر به همراهی تیمش نخواهد بود و همچنین حضور خیمنز و کاراسکو نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ترکیب احتمالی:

1100219

دیدگاه‌ها