کد خبر : 1314083 | 14 فروردين 1395 ساعت 12:40 | 42.3K بازدید | 1 دیدگاه

محرومیت در انتظار قلعه‌نویی! (عکس)

امیر قلعه نویی در تازه ترین مصاحبه خود ریاست علی کفاشیان بر فوتبال را مرگ فوتبال می خواند.

به گزارش "ورزش سه"، بلافاصله بعد از این مصاحبه سرپرست کمیته اخلاق از رسیدگی به اظهارات امیر قلعه نویی خبر داده است.

آئین نامه انضباطی در این باره پیش بینی هایی داشته است. کمیته اخلاق می بایست با استناد به ماده 72 به اظهارات امیر قلعه نویی رسیدگی کند که در این صورت سرمربی تیم تراکتورسازی حداقل یک جلسه و حداکثر چهار جلسه محروم خواهد شد. این احتمال وجود دارد کمیته اخلاق مبلغ 5 میلیون تومان هم برای این مربی جریمه نقدی در نظر بگیرد.

1099364

امیر قلعه نویی در واکنش به حضور علی کفاشیان در فوتبال گفته است:« او رفیق 20 ساله من است و از مدیران خوب ورزش کشور به حساب می‌آید اما این مرگ فوتبال ماست که کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبالش باشد. ما در فوتبال افرادی مثل محمد دادکان و داریوش مصطفوی را داریم اما می‌بینیم که یک نفر از دومیدانی رئیس فدراسیون فوتبال می‌شود.»

البته علی کفاشیان نسبت به صحبت هایی امیر قلعه نویی هیچ واکنشی از خود نشان نداده است و دور از ذهن است علیه سرمربی تراکتورسازی شکایت کند چون چنین روحیاتی ندارد و حداکثر یک لبخند به این انتقادات خواهد زد، اما رسیدگی به چنین مواردی نیاز به شکایت مسئوولین فدراسیون فوتبال ندارد و در چنین مواردی رکن های قضایی خود وارد عمل می شوند تا شان مدیران در فوتبال ایران حفظ شود و توهین به مقامات فوتبالی بدعت نشود.

دیدگاه‌ها