کد خبر : 1310972 | 23 اسفند 1394 ساعت 23:17 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

راینارد رائوبال:

درک و شعور هواداران دورتموند را تحسین می‌کنم

رئیس و نایب رئیس دورتموند از هواداران این باشگاه به خاطر ادای احترام به تماشاگر درگذشته دیدار امروز زردها مقابل ماینس، تشکر کردند.

درک و شعور هواداران دورتموند را تحسین می‌کنم
به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش بروسیا دورتموند در هفته بیست و ششم بوندسلیگا با نتیجه 2 بر 0 از سد ماینس گذشت.
این مسابقه حواشی مهم‌تر از متنی داشت که نتیجه و سایر مسائل را تحت‌الشعاع خود قرار داد. دو هوادار دورتموند روی سکوها از حال رفتند که یکی از آنها توسط نیروهای امداد مستقر در ورزشگاه موقتا احیا و سپس به بیمارستان منتقل شد، اما دیگری به علت ایست قلبی فوت کرد.
هانس یواخیم واتسکه ،نایب رئیس باشگاه دورتموند، در اینباره گفت:" این بازی نشان داد مسائلی مهم‌تر از ورزش هم وجود دارد. من به نام باشگاه بروسیا دورتموند از هواداران به دلیل احساسات رقیق و پاکی که نشان دادند سپاسگزاری می‌کنم."
راینارد راوبال ،رئیس باشگاه دورتموند و رئیس موقت فدراسیون فوتبال آلمان، نیز گفت:" واقعا متأثر شدم و برای درک و شعور هواداران کلاه از سر برمی‌دارم. آنها نشان دادند مفاهیمی همچون احترام به دیگران و شرافت چقدر ریشه‌دارند که در مدت زمان کمی بصورت خودجوش می‌توانند پدیدار شوند."
هم طرفداران تیم میزبان و هم هواداران ماینس بعد از اعلام این خبر از بلندگوهای ورزشگاه در احترام به تماشاگر درگذشته تا انتهای مسابقه سکوت اختیار کردند.

دیدگاه‌ها