کد خبر : 1309277 | 16 اسفند 1394 ساعت 18:25 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

یووه طاقت دوری از صدر را نداشت

آتالانتا 0-2 یوونتوس؛ بازگشت بیانکونری به صدر

دیدار تیم های آتالانتا و یوونتوس لحظاتی پیش با نتیجه 2-0 به سود یووه خاتمه یافت تا بیانکونری ها یک بار دیگر به صدر جدول سری آ بازگردند.

آتالانتا 0-2 یوونتوس؛ بازگشت بیانکونری به صدر
به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که دو بازی سنگین مقابل اینتر را پشت سر گذاشته بود در هفته 28 میهمان اتالانتا بود؛ تیمی از میانه پایین جدول که در زمین خود همیشه حریفی خطرناک برای تیم های بزرگ محسوب می شود. یووه که با برد شب گذشته ناپولی صدر را از دست داده بود برای بازگشت به جایگاه قبلی خود به قصد پیروزی مقابل آتالانتا قرار گرفت.

مطابق انتظار این یووه بود که بازی را بهتر آغاز کرد اما تا دقیقه 11 شاهد موقعیت خطرناکی در بازی نبودیم. در این لحظه پوگبا با پاس پشت پای خود خدیرا را صاحب توپ کرد اما شوت این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

حملات یوونتوس سرانجام دقیقه 24 جواب داد. کرنر ارسالی دیبالا با اثرگذاری مانژوکیچ به بارتزالی رسید که بدون محافظ موفق شد به راحتی دروازه آتالانتا را باز کرده و یووه را پیش بیندازد.
در ادامه، یووه به کنترل بازی پرداخت و آتالانتا هم قدرت خلق موقعیت گل را نداشت تا نیمه اول سرد این بازی با همان یک گل به سود یووه به اتمام برسد.

نیمه دوم نیز روند نیمه اول را داشت و بازی بیشتر در میانه های زمین در جریان بود. یووه کنترل بازی را در دست گرفته بود و اتالانتا نیز چشم به ضد حملات برای جبران گل خورده داشت. اسپورتیلو، دروازه بان اتالانتا در دو صحنه روی توپ های خدیرا و مانژوکیچ موفق عمل کرد و اجازه نداد تا یوونتوس فاصله را بیشتر کند. یوونتوس دقیقه 86 با زدن گل دوم خیال خود را از بابت کسب پیروزی راحت کرد. گل دوم توسط ستاره غیرمنتظره این تیم، لمینا به ثمر رسید تا یوونتوس با همین دو گل به صدر جدول سری آ بازگردد.

دیدگاه‌ها