کد خبر : 1309273 | 16 اسفند 1394 ساعت 18:24 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

ساسوئولو 0-2 میلان

شکست میلان در خانه ساسوئولو

دیدار تیم های ساسوئولو و میلان لحظاتی پیش با نتیجه 2-0 به سود ساسوئولو خاتمه یافت تا روند خوبی که میلان در پیش گرفته بود قطع شود.

شکست میلان در خانه ساسوئولو
به گزارش "ورزش سه"، میلان و ساسوئولو در شرایطی مقابل هم قرار گرفتند که بازی هفته گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند. ساسوئولو در رده هفتم قرار داشت و میلان نیز تیم ششم جدول بود.

میلانی ها بازی را بسیار هجومی آغاز کردند و در فاصله دقایق 7 تا 9 سه فرصت مسلم گلزنی را از دست دادند. هوندا و باکا می توانستند میلان را از ساسوئولو پیش بیندازند اما درخشش کنسیلی، دروازه بان ساسوئولو مانع از این امر شد.
پس از این سه حمله بازی متعادل شد و در حالیکه شاهد خطراتی روی دروازه ها نبودیم، ساسوئولو دقیقه 27 روی یک ضربه کرنر به گل دست یافت. براردی ضربه کرنر را به روی دروازه میلان ارسال کرد و دانکن با شوت پای چپ ناگهانی خود دوناروما را مغلوب کرده و ساسوئولو را پیش انداخت.

میلان برای جبران جلو کشید اما تا انتهای نیمه اول نتوانست فرصت 100 درصد گلزنی خلق کند و این در حالی بود که ساسوئولو دقایق 40 و 42 می توانست حتی فاصله را بیشتر کند. نیمه اول با همان یک گل به صود میزبان خاتمه یافت.

نیمه دوم را میلان به انگیزه جبران گل خورده هجومی آغاز کرد اما این ساسوئولو بود که دقیقه 52 روی ضربه براردی می توانست به گل دوم نیز دست یابد که واکنش خوب دوناروما مانع از این امر شد.
میلان برای جبران گل خورده تلاش می کرد و ساسوئولو چشم به ضد حملات داشت تا اینکه دقیقه 72 روی همین حربه به گل دوم نیز دست یافت.
 
پاس براردی به ورسالیکو رسید و او نیز با یک پاس عمقی سانسونه را روانه دروازه میلان کرد. مهاجم ساسوئولو کار دشواری برای مغلوب کردن دوناروما نداشت و حساب کار را 2-0 کرد.

دقیقه 76 ساسوئولو با اخراج دفرل، بازیکن فرانسوی خود 10 نفره شد تا برای حفظ دو گلش کار دشواری در 14 دقیقه پایانی پیش رو داشته باشد. دفرل با دریافت کارت زرد دوم خود از زمین بازی اخراج شد.
تلاش های میلان برای گلزنی به ساسوئولو نتیجه ای نداشت تا میلان همچون فصل گذشته در زمین این حریف مغلوب شود.

دیدگاه‌ها