کد خبر : 1309179 | 16 اسفند 1394 ساعت 12:15 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ساسولو - میلان

دو تیم ساسولو و میلان،‌امشب در ورزشگاه سیتا دل تریکولوره شهر رجیو امیلیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی ساسولو - میلان
به گزارش "ورزش سه"،‌میلان که در فرم خوبی قرار دارد و هدف خود را کسب سهمیه تعیین کرده،‌به دنبال ادامه این روند خواهد بود.

ساسولو

ساسولو با کسب 41 امتیاز در رده ی بیست و هفتم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌2 پیروزی،‌2 تساوی و 1 شکست کسب کرده و روند پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. با این حال آنها دو بازی اخیر خود را با برد پشت سر گذاشته اند و به دنبال ادامه این روند خواهند بود. در 5 تقابل اخیر دو تیم،‌3 پیروزی برای میلان و 2 پیروزی برای ساسولو به ثبت رسیده و تقابل‌های اخیر دو تیم همواره جذاب و دیدنی بوده است.

میلان

میلان با کسب 47 امتیاز از 27 بازی در رده ی ششم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌ 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده اند و در فرم نسبتا خوبی قرار دارند. میلان با نتایج خوبی که کسب کرده خود را امیدوار به حضور در جمع 3 تیم برتر و کسب سهمیه کرده است.  آنها با یک بازی کمتر ،9 امتیاز با رده ی سوم فاصله دارند و باید دید می‌توانند تا پایان فصل،‌این فاصله را کاهش دهند یا نه. با بازگشت جرمی منز به میادین و آمادگی نسبی بالوتلی،‌انتظار عملکرد خوب هجومی از تیم میهایلوویچ در این بازی و دیگر بازی‌های پیش رو می‌رود.

ترکیب احتمالی:

1095456

دیدگاه‌ها