کد خبر : 1308546 | 13 اسفند 1394 ساعت 20:50 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

پریشیچ:اینتربایدهمیشه‌ماننددیدارمقابل‌یووه‌باشد

هافبک کروات باشگاه اینتر می گوید نمایش این تیم مقابل یوونتوس باید الگویی برای ادامه فصل باشد.

پریشیچ:اینتربایدهمیشه‌ماننددیدارمقابل‌یووه‌باشد
به گزارش "ورزش سه"، اینتر با ارائه نمایشی شایسته تقدیر دیشب توانست شکست 3-0 در دیدار رفت مقابل یوونتوس را در جام حذفی جبران کند و تنها در ضربات پنالتی مقابل این تیم شکست بخورد. ایوان پریشیچ، هافبک کروات اینتر، که شب گذشته موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه یوونتوس کند، می گوید بازیکنان اینتر باید در ادامه فصل نیز همچون دیدار مقابل یوونتوس بازی کنند.

پریشیچ گفت:" ما قبل از بازی با یکدیگر صحبت کردیم و می دانستیم که باید برای پیراهن باشگاه تا انتها بجنگیم. تمامی هواداران می توانند به ما افتخار کنند. در لیگ امتیازهای زیادی را طی هفته های اخیراز دست داده ایم  اما اکنون باید باردیگر تا انتهای فصل تلاش کنیم. نباید فراموش کنیم که در ابتدای فصل توانسته بودیم عملکرد خوبی از خود در لیگ نشان دهیم. باید همیشه همچون دیدار مقابل یوونتوس در زمین مسابقه مقابل حریفانمان ظاهر شویم.

ابتدا باید به پیروزی در دو بازی خانگی آینده خود بیندیشیم و سپس به بازی فوق العاده حساس و شش امتیازی مقابل رم در زمین حریف فکر کنیم."

اینتر هم اکنون در رتبه پنجم سری آ قرار دارد و در تلاش است تا به سهمیه حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها