کد خبر : 1307294 | 08 اسفند 1394 ساعت 18:31 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی یوونتوس

آلگری: بازی با اینتر یک بازی فیزیکی و دشوار است

یووه و اینتر هفته جاری به فاصله سه روز، دو بار مقابل هم قرار خواهند گرفت.

آلگری: بازی با اینتر یک بازی فیزیکی و دشوار است
به گزارش "ورزش سه"، این دو تیم ابتدا فردا از هفته 27 سری آ در یوونتوس آرنا به مصاف هم خواهند رفت و سپس چهارشنبه در سن سیرو و از دور برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل هم قرار می گیرند. یووه بازی رفت را 3-0 به سود خود خاتمه داده و در سری آ نیز 10 امتیاز بیش از اینتر اندوخته است.
یوونتوس پس از تساوی خانگی مقابل بایرن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید در دربی ایتالیا حاضر شود. در حال حاضر یوونتوس تیم اول جدول است و اینتر در جایگاه پنجم قرار دارد.

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس در نشست خبری امروز خود گفت:" اینتر یک تیم فیزیکی است و بازی با این تیم سخت و دشوار. باید از لحاظ تکنیکی در سطح بالایی بازی کرده و پاس هایی سریع به هم بدهیم. اگر مثل بازی با بایرن باشیم، اینتر ما را جریمه خواهد کرد. سوای جایگاه دو تیم در جدول، این بازی دربی ایتالیاست و حساسیت همیشگی خود را دارد.

اینتر فصل را عالی شروع کرد اما این اواخر دچار افت شده است. با این حال آنها هنوز هم شانس قهرمانی دارند. ما باید در بازی فردا پیروز شویم چون این برد، سه امتیازی دیگر در راه رسیدن به قهرمانی خواهد بود. هنوز 12 بازی دیگر باقیمانده و فاصله ما با ناپولی فقط یک امتیاز است. ما حق هیچ لغزشی نداریم."

دیدگاه‌ها