کد خبر : 1307129 | 07 اسفند 1394 ساعت 18:30 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

در گفت و گو با خبرنگاران:

میهایلوویچ:میلان‌کیفیت‌لازم‌برای‌کسب‌رتبه‌سوم‌رادارد

سرمربی میلان همچنان با اعتماد به نفس خاصی پیرامون کسب سهمیه حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده صحبت می کند.

میهایلوویچ:میلان‌کیفیت‌لازم‌برای‌کسب‌رتبه‌سوم‌رادارد
به گزارش "ورزش سه"، تیم احیا شده میلان در نیم فصل دوم رقابت های سری آ، این هفته در دیداری دشوار به مصاف تورینو در سن سیرو خواهد رفت. سینیشا میهایلووچ، سرمربی میلان، تاکید کرد که سه دیدار آینده تیمش فوق العاده مهم خواهد بود.

سرمربی میلان به خبرنگاران گفت:" ما باید مقابل تورینو پیروز شویم چرا که سرنوشت فصل ما می تواند در سه یا چهار دیدار آینده رقم بخورد. تساوی در زمین ناپولی اعتماد به نفس خاصی به ما بخشیده و ثابت کرده که ما تیمی دارای روح و ذهنیتی قوی هستیم. بازیکنان باید تمامی تلاش خود را انجام دهند و وظیفه من نیز این است که آن ها را راهنمایی کنم. ما از کیفیت لازم برای شکست تورینو و در نهایت رسیدن به رتبه سوم رقابت های سری آ در فصل جاری برخوردار هستیم. با این حال اگر بازیکنی فکر می کند رسیدن به این هدف ساده خواهد بود، بهتر است در زمین تمرینی میلان باقی بماند."

میلان 8 امتیاز تا رتبه سوم رقابت های سری آ فاصله دارد اما بازی های دشوار تیم های فیورنتینا، اینتر و رم در ادامه فصل، آن ها را همچنان برای رسیدن به هدف خود امیدوار نگه داشته است.

دیدگاه‌ها