کد خبر : 1305739 | 01 اسفند 1394 ساعت 16:06 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان 500 میلیون، مربیان 400 میلیون

تصمیم تازه برای ایجاد سقف قرارداد

محمدعلی پور دبیر کمیته صیانت از اخلاق حرفه‌ای صحبت‌هایی درباره تصمیم تازه درباره ایجاد سقف قرارداد برای مربیان و بازیکنان در فصل آینده کرده است.

تصمیم تازه برای ایجاد سقف قرارداد
به گزارش"ورزش سه"، بازهم مسئله سقف قرارداد در فوتبال ایران جریان یافته است و قرار است از فصل آینده دوباره قانونی برای این موضوع در نظر گرفته شود.

محمد علی پور دبیر کمیته صیانت از اخلاق حرفه‌ای در گفت و گویی درباره موضوع سقف قراردادها صحبت کرده بود و گفته بود: در سال آینده قانونی را خواهیم گذاشت که مربیان بیشتر از 400 میلیون و بازیکنان داخلی لیگ برتر بیشتر از 500 میلیون نخواهند گرفت و بقیه بازیکنان که در لیگ‌های اروپا یا آسیای شرقی حضور خواهند داشت می‌توانند دستمزدهای بالاتر بگیرند و به آنجا بروند.

این برای چندمین بار است که سقف قرارداد برای بازیکنان وضع می‌شود، پیش از این رقم قرارداد بازیکنان و مربیان یکی بوده است اما بنا بر گفته علیپور قرار است سقف قرارداد بازیکنان از مربیان 100 میلیون بالاتر باشد.

سازمان لیگ برتر در لیگ دهم نیز سقف 350 میلیون تومان را برای قرارداد مربیان و بازیکنان لیگ برتر تعیین کرده بود؛ طرحی که در دوره خود با انتقادات زیادی مواجه شد و البته شکست خورد.

باید دید این تصمیم آیا برای فصل بعد عملی می‌شود و چه واکنش‌هایی از سوی اهالی فوتبال به خصوص سرمربیان خواهد داشت.

دیدگاه‌ها