کد خبر : 1305671 | 01 اسفند 1394 ساعت 12:10 | 11.7K بازدید | 1 دیدگاه

قطار یحیی روی ریل تساوی

ذوب «ممنون دار» مدعیان و صدرنشینان

فینالیست جام حذفی برای پنجمین هفته متوالی در لیگ برتر به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسید تا رفته رفته رکورد جدیدی برای خودش در لیگ برتر به ثبت برساند.

ذوب «ممنون دار» مدعیان و صدرنشینان
به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی که در نیم فصل نخست در همین برهه از پنج بازی نخست فصل صاحب سه برد، یک تساوی و دو شکست شده بود تا با 10 امتیاز میانگین امتیازی قابل قبولی بر جای بگذارد در دور برگشت صاحب یک برد و پنج تساوی متوالی شد تا تنها 8 امتیاز به اندوخته‌هایش اضافه کند یعنی آماری ناامیدکننده‌تر از نیم فصل نخست.

ثبت پنج تساوی متوالی در آغاز دوباره لیگ برتر بعد از تعطیلات زمستانی باعث شد تا ذوبی‌ها بهترین فرصت برای یکه تازی و سبقت از تمام مدعیان قهرمانی را از دست بدهند و این یعنی عمق فاجعه برای یحیی گل محمدی که به اذعان بسیاری از اهالی فوتبال تیم فوق العاده ای را در اختیار دارد. سرمربی ذوب که خود کاملاً به این آمار ناامید کننده واقف است در اظهار نظری خوشحالی‌اش از بابت نتایج سایر مدعیان را هم نشان داد تا ثابت کند که خودش بیشتر از همه می‌داند این روند امتیازگیری برای تیمی مدعی قابل قبول نیست.

ذوبی‌ها که باید حالا به عنوان یکی از نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان بروند مسلماً از نظر روحی و روانی با فشارهای کاذب زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و این نکته خوبی برای بازیکنان این تیم نیست و یحیی باید به هر نحوی شده قطارش را از روی ریل تساوی جدا کرده و روی نوار برد قرار دهد به خصوص در آسیا تا این شانس زنده بماند که ذوب آهن دوباره از گروهش صعود کند.

علاوه بر این در لیگ برتر هم سایر مدعیان قطعاً دیگر برای امتیاز از دست دادن به میدان نخواهند رفت که یحیی و شاگردانش بهانه‌ای برای توجیه نتایج خود داشته باشند به همین خاطر طرفداران ذوب آهن منتظر هستند تا بار دیگر شاهد بردهای تیم محبوبشان چه در لیگ برتر چه در آسیا باشند به خصوص که استقلال هم از روند ناکامی‌ها جدا شد.

دیدگاه‌ها