کد خبر : 1305655 | 01 اسفند 1394 ساعت 11:28 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

شعله سوزان نفت برای آسیایی شدن

دومین برد متوالی برابر استقلالی‌های لیگ باعث شد تا آتش نفت برای آسیایی شدن دوباره شعله‌ور شود.

به گزارش "ورزش سه"، نفت بعد از ناکامی‌ها این فصل و عدم راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به یک‌باره موتور موفقیت‌هایش روشن شد و برای دومین هفته متوالی توانست با از پیش رو برداشتن استقلالی‌های حاضر در لیگ دوباره نگاه‌ها را به خود برای کسب یکی از سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا تغییر دهد.

علیرضا منصوریان که در این فصل با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم کرد بعد از برد شیرین هفته قبل برابر استقلال در تهران این بار هم در سفر به اهواز توانست یک استقلال دیگر را از پیش رو برداشته و فاصله‌اش را با تیم‌های بالای جدول به کمترین حد خود در طول فصل برساند. بردهایی که حالا این امیدواری را نزد نفتی‌ها زنده کرده تا دوباره بتوانند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند تا برای سومین سال متوالی شانس خود را برای رقابت با بهترین‌های قاره کهن امتحان کنند.

1092824

نفتی که با بدترین شرایط مالی خود در سال‌های گذشته روبرو بود در حالی دوباره آتش خود را برای سوزاندن رقبا پهن کرد که در زمستان بیشتر ستاره‌های تاثیرگذار را از دست داد اما علی منصور که راه سود بردن از جوانان را خوب بلد است باز هم همین رویه را در پیش گرفت تا هر چه مسابقات لیگ به هفته‌های حساس خود نزدیک‌تر می‌شود جوانان آینده دار عصای دست او شوند و اجازه ندهند جای ستاره‌ها خالی بماند.

نفت با برد در اهواز حالا با 32 امتیاز تنها سه امتیاز با پرسپولیس رده سومی فاصله دارد و این یعنی یک بازگشت رؤیایی به لیگ برتر آن هم برای تیمی که تا چند هفته قبل در انتهای جدول دست و پا می‌زد و این ارزش‌های کار با حوصله علی منصور و دستیارانش را دوچندان می‌کند.

دیدگاه‌ها