کد خبر : 1305520 | 30 بهمن 1394 ساعت 18:39 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان باید عذرخواهی می کرد

بختیاری‌زاده :بازیکنانم دیشب در مسجد خوابیدند

سرمریی استقلال خوزستان توهین به علیرضا منصوریان را تایید نمی کند.

بختیاری‌زاده :بازیکنانم دیشب در مسجد خوابیدند
به گزارش "ورزش سه"،‌ سیاوش بختیاری زاده، در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال اهواز و نفت تهران که با برتری یک بر صفر تیم نفت به پایان رسید گفت:از مردم عذر خواهی می کنم اما مقابل نفت خیلی تلاش کردیم. با این بازیکنان جوان همه حربه های تاکتیکی حریف را مختل کرده بودیم. شانس فوتبال به کمک من نیامده و به کمک منصوریان آمد. هر چه از بازیکنان خواسته بودم انجام دادند اما بد موقع گل خوردیم. کاش زودتر گل خورده بودیم. باید قبول کنیم که بچه های خوزستان استحقاق بهترین ها را دارند.

وی افزود: در این تیم جوان که پول هم ندارد همه امید من به عادل کلاه کج بود که او هم مصدوم شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز درباره شعار هواداران علیه منصوریان اظهار کرد: به عنوان مسئول فنی تیم به منصوریان احترام می گذارم که یک فرد مسلمان و متعهد است اما او می توانست در باره صحبتی که درباره عرب ها انجام داده با یک عذر خواهی موضوع را تمام کند، هر چند که من این کار را تایید نمی کنم.

بختیاری زاده درباره مشکلات مالی تیمش تاکید کرد: نود درصد اقتصاد کشور از استان خوزستان تامین می شود اما بازی های ما تبدیل شده به بازی های محلات. خجالت می کشم بگویم بازیکنان شب را در مسجد خوابیده اند و با خوراک سطحی به بازی برای نفت تهران آمده اند این در حالی است که نفت تهران بازیکن های یک یا دو میلیاردی دارد.

وی ادامه داد: نمی خواهم باختمان را توجیه کنم اما تیم جوان من بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. از آنچه که می ترسیدم ضربات ایستگاهی بود که در نهایت هم نفت توسط همین ضربات به گل رسیدوزمانی گل را دریافت کردیم که دیگر فرصت تلافی نداشتیم.با تمام وجود با این جوانان دونده بازی هایمان را با توکل به خدا در لیگ برتر ادامه خواهیم داد.

دیدگاه‌ها