کد خبر : 1305106 | 29 بهمن 1394 ساعت 00:15 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس‌لورکوزن:چیچاریتوبه‌یک‌شرط‌درتیم‌مامی‌ماند

رئیس باشگاه لورکوزن معتقد است در صورتی که سهمیه حضور در چمپیونزلیگ را بگیرند، می‌توانند چیچاریتو را در تیم خود نگه دارند.

رئیس‌لورکوزن:چیچاریتوبه‌یک‌شرط‌درتیم‌مامی‌ماند
به گزارش "ورزش سه"، میشاییل شاده ،رئیس باشگاه بایر لورکوزن، بر این باور است که این امکان وجود دارد خاویر هرناندز فصل بعد هم پیراهن این تیم را بر تن کند. او به روزنامه "راینیشه پست" گفت:" اولا که او فعلا با ما قرارداد دارد.
دوما پاسخ مثبت او به پیشنهاد ما نشان داد که در ذهن این بازیکن تنها پول تعیین‌کننده نیست. حال اگر این فصل هم بتوانیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا را به دست آوریم فرصت بسیار خوبی خواهیم داشت تا خیالمان از بابت ماندنش راحت شود."
ستاره مکزیکی لورکوزن از آگوست سال گذشته که از منچستریونایتد جدا شد و به این تیم آلمانی پیوست تا امروز در 26 دیدار رسمی در بوندسلیگا و جام حذفی به میدان رفته که حاصل آن به ثمر رساندن 22 گل بوده است که در نوع خود رکورد محسوب می‌شود.
این درخشش موجب شده نگاه تیم‌های انگلیسی باز هم به او جلب شود، از جمله لیورپول که سکان هدایت آن را یورگن کلوپ آلمانی بر عهده دارد.
شاده در اینباره گفت:" من کاملا آگاهم که برای انگلیسی‌ها پول خرج کردن کاری ندارد. همه ما می‌دانیم که این روزها یکی از اصلی‌ترین منابع مالی باشگاه‌های آلمانی هزینه‌هایی است که از خزانه تیم‌های جزیره واریز می‌شود و این مسئله آنقدر جدی است که باید فکری بحال آن کرد.
اما در مورد بازیکنان تیم ما باید اول نگاه به عرضه و تقاضا در زمینه بازیکنان بیندازیم و بعد سر میز مذاکره با همتایان خود از انگلیس بنشینیم. احتمالی که فعلا اصلا مطرح نیست. چیچاریتو با باشگاه ما تا سال 2018 قرارداد دارد. به جز او قصد فروش هیچ بازیکن دیگری را هم نداریم و می‌خواهیم ترکیب فعلی را حفظ و حتی تقویت کنیم."

دیدگاه‌ها