کد خبر : 1300315 | 09 بهمن 1394 ساعت 16:59 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی: نتایج به گردن من است

سرمربی تراکتورسازی مسئولیت نتایج ضعیف تیمش تا پایان فصل را بر عهده گرفت.

قلعه‌نویی: نتایج به گردن من است
به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر راه‌آهن با انتقاد از وضعیت چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس سخنانش را آغاز کرد.

انتقاد از وضعیت چمن
از دوستانم در ورزشگاه شهدای شهر قدس و آقای غلامپور که چنین مجوعه ورزشی خوبی را با زحمت فراهم کردند تشکر می‌کنم ولی امروز دیدار ما و راه‌آهن در زمینی انجام شد که هفته گذشته در آن 7-6 مسابقه صورت گرفته بود و دیدیم کیفیت مناسبی برای این دیدار نداشت.

خواسته‌هایم برآورده شد
از این هفته تا پایان لیگ هر نتیجه بدی که تراکتورسازی بگیرد بر گردن من است. واقعا باشگاهمان هر خواسته‌ای داشتیم برآورده کرد و در اختیار ما گذاشت و بازیکنانی که می‌خواستیم را جذب کرد. علاوه بر آن یکی، دو روز اخیر مبلغ دیگری از قرارداد بازیکنانمان پرداخت شد که در روحیه تیم تاثیر گذاشت.

بازیکنانمان هماهنگ نبودند
بازیکنان ما اگر دو بازی کنار هم داشتند به هماهنگی می‌رسیدند چون نفراتی که اضافه شدند اصلا در مسابقه رسمی کنار قدیمی‌ها بازی نکرده بودند. شریفی و نانگ برای اولین بار مقابل راه‌آهن کنار هم قرار گرفتند ولی با این وجود ما چهار، پنج فرصت جدی داشتیم که متاسفانه طبق انتظاری که از تراکتورسازی می‌رفت برنامه‌ها اجرا نشد و گل نزدیم. البته همین که گل نخوردیم و به حریف موقعیت ندادیم نکات مثبتی است. البته اگر امکان داشت در اردو حداقل سه بازی دوستانه داشتیم به روند هماهنگی تیم بیشتر کمک می‌کرد.

نباید علیه عباسی شعار بدهند
تشکر ویژه‌ای هم از تمشاگران تراکتورسازی دارم و آنها بودند که یک امتیاز گرفتند و ما دو امتیاز از دست دادیم. پیرامون شعار هواداران علیه مدیرعامل اطلاعی ندارم ولی می‌دانم که او و هیئت مدیره باشگاه هر کاری که می‌توانستند انجام دادند. الحق والانصاف عباسی و هیئت مدیره باشگاه تلاش زیادی برای تیم کردند و این کم‌لطفی است در قبال زحمات آنها علیه‌شان شعارهایی سر بدهند. وقتی اردوی ترکیه ما لغو شد و ما دغدغه این موضوع را داشتیم، مدیریت باشگاه تیم را به اردوی کیش که هزینه زیادی هم برایشان داشت فرستاد. در پایان باز هم می‌گویم از این پس هر نتیجه ضعیفی که تراکتورسازی گرفت بر گردن من است.

دیدگاه‌ها