کد خبر : 1298965 | 04 بهمن 1394 ساعت 01:30 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

توخل:کسب 3امتیاز در خانه گلادباخ دشوار است

مربی دورتموند ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در بازی برابر گلادباخ، بطور خاس مارکو رویس را ستود.

توخل:کسب 3امتیاز در خانه گلادباخ دشوار است
به گزارش "ورزش سه"، در دومین روز از هفته نخست دور برگشت فصل جاری بوندسلیگا امشب در مهم‌ترین دیدار بروسیا مونشن‌گلادباخ میزبان بروسیا دورتموند بود که در پایان نتیجه را 3 بر 1 به زردپوشان دوم جدول واگذار کرد.
توماس توخل ،سرمربی دورتموند، بعد از پایان بازی گفت:" مسلما از پیروزی در این مسابقه خوشحالیم زیرا می‌دانیم کسب سه امتیاز در گلادباخ چقدر دشوار است. ما مقابل تیمی بازی کردیم که از نظر نفرات بسیار قدرتمند است و در حمله شیوه کاملا مختص خودشان را دارند. امروز لازم بود مدافعانم مبارزه شجاعانه‌ای از خود به نمایش بگذارند که از این بابت از آنها رضایت دارم.
توانستیم دفاع بسیار جانانه‌ای ارائه کنیم، بویژه در دقایق اولیه مسابقه که حملات متعددی روی دروازه‌مان ترتیب داده شد. امروز مهم بود که بتوانیم در نبردهای تن به تن در نیمه زمین گلادباخ پیروز شویم که از این لحاظ هم شاگردانم رضایتم را تامین کردند. مهاجمانم هم خوب بودند و در نیمه دوم ضد حملات خطرناکی ترتیب دادند، اگر چه در نیمه اول هم ضدحمله داشتیم اما دقت کافی را نداشتند.
بهر جهت در مجموع بابت سه گلی که زدیم و بابت نتیجه عالی امروز خوشحالم و همچنین از عملکرد خوبی که در زمین ارائه کردیم."
این مربی درمورد تعویض رویس در نیمه دوم نیز اظهار داشت:" او گل اول را زد و گل دوم را هم به زیبایی مهیا کرد. این بیلان بسیار مهم بود، مخصوصا اینکه او مصدومیت‌های متعددی را پشت سر گذاشته و حال من از اینکه می‌بینم بازگشت خوبی داشته و در تمرینات هم تلاش بسیار زیادی می‌کند خوشحالم.
از همت و اراده و پشتکاری که طی هفته‌های اخیر از او مشاهده کرده‌ام لذت می‌برم. او امشب هم بی‌نقص کار کرد اما احساس کردم نباید کل نود دقیقه را در زمین بماند، می‌ترسیدم دوباره مصدوم شود. به همین دلیل تعویضش کردم."

دیدگاه‌ها