کد خبر : 1293882 | 13 دی 1394 ساعت 10:15 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی چلسی - کریستال پالاس

دو تیم کریستال پالاس و چلسی، امروز در ورزشگاه سلهورت پارک شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی چلسی - کریستال پالاس
به گزارش "ورزش سه"، این دیدار یکی از سخت‌ترین چالش‌های هیدینک خواهد بود و همچنین فرصتی برای بهبود روحیه تیم در صورت کسب پیروزی.

کریستال پالاس

شاگردان آلن پاردو با کسب 31 امتیاز از 19 بازی و با یک بازی کمتر نسبت به رقبا در رده ی هفتم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی و 3 تساوی کسب کرده اند و روند متوسطی دارند. حال آنها باید به مصاف چلسی بروند که انگیزه‌های ویژه ای برای بازگشت به روند خوب و رده های بالای جدول دارد. در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 3 پیروزی برای چلسی و 2 پیروزی برای پالاس به ثبت رسیده. پالاس نتایج بسیار خوبی در این فصل کسب کرده و از تیم‌های خوب لیگ برتر بوده است.

چلسی

شاگردان گاس هیدینک در حال حاضر با کسب 20 امتیاز از 19 بازی در رده ی شانزدهم جدول قرار گرفته اند و تنها یک امتیاز با ناحیه سقوط فاصله دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود ، 2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. هیدینک یکی از بازی‌های سخت خود را مقابل پالاس پیش رو خواهد داشت. او که هنوز نتوانست روحیه پیروزی را به تیم منتقل کند، با چالشی سخت روبرو خواهد شد که اگر موفق از آن خارج شود، چلسی می‌تواند روند رو به بهبودی پیش بگیرد. رولیک رمی و رادامل فالکائو به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیشمان نیستند ولی محرومیت کاستا به پایان رسیده و او می‌تواند بازی کند.

ترکیب احتمالی:

1084055

دیدگاه‌ها