کد خبر : 1293624 | 12 دی 1394 ساعت 09:50 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی واتفورد - منچسترسیتی

دو تیم واتفورد و منچسترسیتی، امروز در ورزشگاه ویکاریج رود شهر واتفورد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی واتفورد - منچسترسیتی
به گزارش "ورزش سه"، هر دو تیم، در فرم خوبی قرار دارند ولی هر دو هفته گذشته متوقف شده و به دنبال بازگشت به روند خوبشان خواهند بود.

واتفورد

واتفورد با کسب 29 امتیاز از 19 بازی در رده ی نهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده و در فرم خوبی قرار دارند. حال واتفورد در دیداری حساس باید به مصاف منچسترسیتی برود و کار سختی پیش رو خواهد داشت. با این حال، تکیه این تیم به درخشش ایگالو، پدیده این فصلشان است. ایگالو تا به اینجای کار 14 گل به ثمر رسانده و پایین تر از لوکاکو و واردی در رده ی سوم گلزنان برتر لیگ قرار گرفته است. در 5 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای سیتی و 2 تساوی به ثبت رسیده است.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی با کسب 36 امتیاز از 19 بازی در رده ی سوم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 شکست و 1 تساوی کسب کرده اند و به نظر در فرم خوبی قرار دارند. حال در اولین بازی سال 2016، آنها مقابل حریفی قرار خواهند گرفت که در فصل جدید نتایجی دور از انتظار و شگفتی ساز کسب کرده است و کار سختی پیش روی پیگرینی و شاگردانش خواهد بود.ونسان کمپانی و سمیر نصری به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند ولی فابین دلف و فرناندو شرایط بازی کردن را پیدا کرده اند.

ترکیب احتمالی:

1083884

دیدگاه‌ها