کد خبر : 1292323 | 06 دی 1394 ساعت 17:31 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

دایی: از حریف برتر بودیم

دایی می کوید زدن گل اول به تیم استقلال اهواز کار سختی است.

دایی: از حریف برتر بودیم
به گزارش"ورزش سه"، علی دایی در نشست خبری پس از بازی با استقلال اهواز گفت: بازی سختی را تصور می کردیم و این که می دانستیم زدن گل اول بازی کارسختی است. پس از گلی که زدیم تیم حریف جلو آمد اما ما می توانستیم بازهم گل بزنیم و در کل از حریف برتر بودیم.

وی ادامه داد: با چند بازیکن صحبت کردیم بازیکنی را می‌گیریم که به ما کمک کند. بازیکنی می‌خواهیم که عصای دست ما باشد و بتواند به ما کمک کند.موسوی مالک باشگاه با ما کمال همکاری را داشته و دستم را در گرفتن بازیکن باز گذاشته است او به کار علاقه زیادی دارد. با حمایت‌های مالک باشگاه امیدوارم بازیکنان خوبی جذب کنیم و به شرایط خود بهبود ببخشیم.

دایی در ادامه نیز گفت: در کل از عملکرد تیم راضی بودم خیلی دیر کار را شروع کردیم و آماده‌سازی مناسب نداشتیم. خوشبختانه در بین تیم‌های بالایی جدول هستیم این مسئله ما را راضی نمی‌کند و بدون شک مدیریت هم دوست دارد در ادامه بهتر کار کنیم. در کل با شرایطی که داشتیم جزو تیم‌هایی بودیم که نتایج خوبی گرفتیم.

سرمربی صبای قم در انتها گفت : متاسفانه وقفه‌ها خیلی زیاد است. اصلا به ما اعلام نشده بازی بعدی به چه شکلی است باید برنامه بنویسیم و بر اساس آن جلو برویم اصلا خبر نداریم بازی با نفت آیا برگزار می‌شود یا نه. نمی‌دانیم تاریخ بازی چه زمانی است. چند بار بلیت مربی خارجی را عوض کردیم. در لیگ ما خیلی راحت برنامه را تغییرات اعمال می‌شود و این از مشکلات فوتبال ما است.

دیدگاه‌ها