کد خبر : 1290474 | 28 آذر 1394 ساعت 17:36 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

رحمانی: تمام وجودم را برای تراکتورمی گذارم

رحمانی از فوتبالی ها تقاضا می کند درکش کنند و به او حق بدهند که فکر آینده اش باشد.

رحمانی: تمام وجودم را برای تراکتورمی گذارم
به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی در مورد صحبت قلعه‌نویی مبنی بر اینکه او و سروش رفیعی لیاقت بازی در اروپا را دارند می‌گوید: همه آنهایی که فوتبالی هستند می‌دانند که من چقدر همیشه دوست داشتم در خدمت امیرخان باشم. از او خیلی ممنونم چون همیشه از من حمایت و به خوبی یاد کرده ولی من می‌خواهم این را بگویم که 2 سال است یک ریال از این فوتبال نگرفته‌ام و بدون هیچ چیزی دارم خودم را به آب و آتش می‌زنم که تراکتور موفق باشد و متاسفانه فعلا ما سربازها نمی‌توانیم در خدمت تیم ملی باشیم.

او در همین باره ادامه داد: من می‌خواهم خیلی از آدم‌ها خودشان را جای من بگذارند، من با دستور سردار کمالی و احترام به نظام وظیفه به سربازی آمدم وگرنه هنوز هم می‌گویم هیچ مشکلی نداشتم چون 2 بار در دادگاه تبرئه شدم و مدارکش هم موجود است. خواهشا من را درک کنید. قسم می‌خورم فردا خدایی نکرده مصدوم شوم یک نفر پیدا نمی‌شود هزارتومانی کف دست آدم بگذارد. من هم باید در فکر زندگی و خانواده‌ام باشم.

هافبک سرخپوشان تبریزی در پایان افزود: واقعا در این دو ساله که مشکلاتی مثل مصدومیت و سربازی گریبانگیرم شد نه تنها خودم بلکه اطرافیانم نیز بسیار عذاب کشیدند. ان‌شاءالله در ادامه با یک تصمیم درست بتوانم به آینده‌ام کمک کنم و از همه می‌خواهم شرایط من را درک کنند. دوست ندارم در این بین هیچگونه دلخوری‌ای پیش بیاید ولی من هم به عنوان یک بازیکن حق دارم طوری قدم بردارم که آینده فوتبالی‌ام تامین شود تا زمانی که پیراهن تراکتورسازی را برتن دارم همانند قبل تمام وجودم را برای این تیم و مردم تبریز می‌گذارم و بعد از آن خدا بزرگ است.

دیدگاه‌ها