کد خبر : 1289236 | 23 آذر 1394 ساعت 17:41 | 22.4K بازدید | 3 دیدگاه

بازیکنان مان نمی خواهند تیتر روزنامه ها باشند

ویسی:دروازه‌بان خوب از پدرومادر هم بهتر است

سرمربی استقلال خوزستان می گوید بازیکنان ما نمی خواهند تیتر روزنامه ها شوند و با یکدلی می خواهند به موفقیت برسند.

ویسی:دروازه‌بان خوب از پدرومادر هم بهتر است
به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی مقابل پدیده مشهد گفت: شرایط بازی تمرکز ما را برای برد افزایش می داد، یک بازی بسیار خوب و زیبا و شجاعانه و نترس از هر طرف هر دو تیم شاهد بودیم که هر یک از دو تیم می توانست برنده آن باشد؛ پدیده تیمی بسیار شایسته و خوب در لیگ ماست و بسیار زیبا و با برنامه بازی می کند. ما بازی های این تیم را تا امروز تنها از تلویزیون دیده بودیم اما قطعا آینده درخشانی در انتظار این تیم است.

سرمربی خوزستانی ها ادامه داد: به بچه های خودمان که با فداکاری در این باران بازی کردند تبریک میگویم. ما بعد از گل او لحظاتی گیج و منگ بودیم اما خوشبختانه آنها نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند. اما به نظر من تیم ما با هزینه ای که این فصل کرده همین حالا قهرمان لیگ است. خدا کند که بچه ها مغرور نشوند. با یک باخت تیم ما منحل نمی شود و با یک برد مغرور نخواهیم شد. ما تلاش مان این است که در صدر بمانیم. اما همین که با این بضاعت 10 بازی دروازه را بسته نگه داشتیم و فقط یک بازی را باختیم برای ما مثل قهرمانی است.

ویسی ادامه داد: بازیکنان ما نمی خواهند تیتر روزنامه ها باشند. تیمی داریم که همه باهم رفیق و یکدل هستند. قصد شان این است که خودشان را نشان دهند. در موفقیت های یک تیم خیلی مسائل به چشم نمی آید اما بسیار مهم است.

وی درباره روح الله سیف اللهی و عملکرد خوب او در این بازی گفت: روح الله امروز، روح الله همیشگی بود و تمام توان و انگیزه خود را نشان داد. او همان بازیکنی بود که در پنج هفته اول لیگ بود. ما از او راضی هستیم. امیدواریم این روند را ادامه دهد. ما هیچ بازیکنی را در نیم فصل به تیم های دیگر نخواهیم داد و این تیم را حفظ می کنیم. امیدوارم بچه ها همچنین هیات مدیره، من و رسانه ها احساس مسئولیت کنیم. این مساله را باید با پوست و گوشت و استخوان حفظ کنیم. مساله ای است که سبب موفقیت می شود.

ویسی در پایان در ارتباط با صحبت مهاجری که گفته بود استقلال خوزستان این برد را مدیون دروازه بانش است گفت: من دیروز هم گفتم که دروازه بان خوب از پدر و مادر خوب هم بهتر است و خدا را شکر که ما امروز یک پدر و مادر خوب داریم.

دیدگاه‌ها