کد خبر : 1288919 | 22 آذر 1394 ساعت 17:13 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

تیم ما خوزستانی بود

منصوریان : اسکوچیچ برای من دعا کرد

سرمربی تیم نفت در کنفرانس خبری پس از برد برابر فولاد گفت امید من تنها به جوانهایمان است و تغییرات زیادی در نیم فصل نداریم.

منصوریان : اسکوچیچ برای من دعا کرد
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری پس از بازی درباره برد برابر فولاد گفت: امروز مجبور بودم خط هافبک من را جوان بچینم، ایمان مهندس تیم ماست و نگاه من به پاس های طلایی اوست.

مربی تیم نفت در ادامه گفت: من قبل از بازی اسکوچیچ گفتم که پارسال هر دو مدعی قهرمانی بودیم و امسال وضعیت خوبی نداریم، باید همدیگر را دعا کنیم. فکر می کنم امروز اسکوچیچ برای من دعا کرد.
ما اهوازی هستیم

 ما ٨ بازیکن از اهواز داری و آنها با توپ آشنا هستند به بچه هایم خسته نباشید می گویم. خط هافبکم را جوان چیده بودم و تمام امیدمان به پاسهای مبعلی بود.

یک یا دو تغییر داریم

ما بدنسازی را دیر شروع کردیم. ولی ما باید انشاالله به یاری حق بتوانیم آماده شویم. مصدومان زیادی داریم. به هر حال باید آنها را برسانیم. ما اردویی در ترکیه خواهیم داشت. ما اگر بخواهیم در نیم فصل ریزش داشته باشیم یک یا دونفر تغییرات داریم. ما 5،6 بازیکن آماده برای تیم ملی امید داریم و باید کمی مواظب باشیم که کار تاکتیکی مان خراب نشود.

باید تیم های نفتی را تقویت کنیم

هیچ اسپانسری برای نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان و دیگر نفت ها وجود ندارد. ولی به هر صورت تیم های نفتی ما باید از طریق شرکت نفت تغذیه شوند. به هر صورت نفت بخش اعظمی از بودجه مملکت است. تیم های نفتی ما نشاطی را در کشور به وجود می اورند. اگر بخواهیم نشاط را به وجود بیاوریم باید تیم های نفتی را در خوزستان تغذیه کنیم.

اول الجیش را ببریم

ما نباید الان صحبت کنیم. چون با تیم ثروتمند الجیش قطر بازی داریم. در هر صورت تمام فکر ما این است که از این گروه صعود کنیم. انشاالله اگر بتوانیم تا 20 بهمن از سد الجیش بگذریم. الاهلی و العین تیم های بسیار خوبی بودند. اگر بتوانیم از سد الجیش رد شویم می توانیم از این مرحله صعود کنیم.

دیدگاه‌ها