کد خبر : 1288770 | 22 آذر 1394 ساعت 10:57 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی میلان - ورونا

دو تیم میلان و ورونا، امروز در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی میلان - ورونا
به گزارش "ورزش سه"، روسونری مقابل تیم قعر جدول قرار خواهد گرفت و این فرصت را دارد تا روند پرفراز و نشیب خود را کمی با ثبات تر کند.

میلان

شاگردان میهایلوویچ با کسب 24 امتیاز از  15 بازی در رده ی هشتم جدول قرار گرفته است. آنها در5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و روند پرفراز و نشیبی دارند. حال تقابل آنها با تیم قعرنشین فرصت مناسبی برایشان ایجاد کرده تا با کسب پیروزی، در جدول کمی خود را بالا بکشند و عملکرد خود در بازی‌های اخیر را کمی با ثبات تر و بهتر کنند.وجه مشترک دو تیم در این است که هر دو در این فصل، در 7 بازی از 15 بازی موفق به گلزنی نشده اند که هیچ تیمی نتوانسته از این ضعیف تر در گلزنی ظاهر شود.

ورونا

ورونا با کسب 6 امتیاز از 15 بازی در قعر جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 شکست و 1 پیروزی کسب کرده اند و یک بازی سخت دیگر در سن سیرو پیش رو دارند، جایی که تا به حال موفق به کسب پیروزی در آن نشده اند. در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 3 پیروزی برای میلان، 1 تساوی و 1 پیروزی برای ورونا به ثبت رسیده ولی وضعیت بحرانی این تیم، شانس بسیار کمی برای آنها در بازی امشب باقی خواهد گذاشت.

ترکیب احتمالی:

1080373

دیدگاه‌ها