کد خبر : 1288739 | 22 آذر 1394 ساعت 00:55 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی صبا برابر ملوان

علی دایی در بازی با ملوان دو بازیکن اصلی خود را در اختیار نخواهد داشت اما قاضی که هفته گذشته غائب بود به جمع نفرات این تیم بازگشته است.

ترکیب احتمالی صبا برابر ملوان
به گزارش "ورزش سه"، صبا که با کسب 15 خانگی امتیاز بهترین تیم میزبان در لیگ پانزدهم بوده است امروز در حالی به مصاف ملوان انزلی خواهد رفت که تیم مقابلش محروم و مصدومان زیادی دارد و می‌تواند از این فرصت برای کسب سه امتیاز دیگر استفاده کند.

علی دایی که نمی‌خواهد تیمش از کورس بالای جدولی‌ها عقب بماند مطمئنا سعی خواهد کرد بهترین نفراتش را به مصاف ملوان بفرستد. تیمی که حمید استیلی سرمربی آن است و دایی نمی‌خواهد تیمش برابر او بازنده باشد.

صبا در بازی امروز که قرار است از ساعت 15:15 در ورزشگاه یادگار امام قم انجام شود فرشید باقری و فرید بهزادی کریمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. دو بازیکنی که در ترکیب هفته سیزدهم تیم دایی برابر سیاه جامگان حضور داشتند.

حامد لک که عملکرد خوبی در لیگ پانزدهم داشته همچون 13 دیدار اخیر، دروازه‌بان صبا برابر ملوان است و با توجه به اینکه 4 مدافع صبا در دیدارهای اخیرشان نمایش قابل قبولی ارائه کردند به احتمال فراوان دایی به ترکیب آنها دست نمی‌زند. بدین ترتیب فیلیپه ماچادو و امیرحسین صادقی در قلب خط دفاعی صبا قرار می‌گیرند. مسعود حق‌جو سمت راست دفاع را پوشش می‌دهد و محمدامین آرام‌طبع مدافع چپ قمی‌ها خواهد بود.

در نبود باقری که بعد از رفتن رضا حقیقی هافبک دفاعی ثابت صبا شده است قاسم دهنوی برای اولین بار در این فصل به این پست خواهد رفت تا هاشم بیک‌زاده که در بازی با سیاه‌جامگان نیمکت نشین بود وینگر راست صبا برابر ملوان انزلی شود. جلال‌الدین علی‌محمدی امتیاز آورترین بازیکن صبا نیز هافبک چپ تیم دایی است. بین دو وینگر صبا، ابوالفضل ابراهیمی بازی می‌کند و دو مهاجم صبا نیز به احتمال فراوان محمد قاضی و کریم اسلامی هستند.

دیدگاه‌ها