کد خبر : 1288631 | 21 آذر 1394 ساعت 15:52 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

دلایل غیر فوتبالی در محرومیت کریمی دخیل است

دایی: آقایان با قوانین خود مقابله می‌کنند

سرمربی صبای قم به محرومیت فرید کریمی از سوی کمیته انضباطی واکنش نشان داد.

دایی: آقایان با قوانین خود مقابله می‌کنند
به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان گفت: فردا هم یکی از مسابقات سخت و حساس را خواهیم داشت اما امیدواریم با تمام احترام به ملوان که خیلی از دوستانم در این تیم هستند آنها را شکست دهیم و سه امتیاز را بگیریم تا از بالای جدول عقب نمانیم. تمرینات خوبی در هفته‌های اخیر داشتیم و امیدواریم برابر ملوان دست پر از زمین خارج شویم.

او در مورد غائبان تیمش گفت: فرشید باقری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و از فرید کریمی هم به دلایل نامعلومی که نمی‌دانیم چه چیزی است نمی‌توانیم استفاده کنیم. به غیر از این دو نفر همه بازیکنان هستند و امیدواریم با نمایش خوب سه امتیاز را از آن خود کنیم.

سرمربی صبای قم در خصوص محرومیت فرید کریمی که کارت بازی‌اش از سوی سازمان لیگ صادر شده بود، عنوان کرد: صحبتی راجع به این مسئله نمی‌کنم و دلایل زیادی برای این موضوع داریم. این مسائل به باشگاه ما مربوط نمی‌شود. فرید کریمی بر اساس آیین‌نامه‌هایی که خودشان گفتند برای ما بازی کرد. نمی‌دانیم چرا او را در بازی مهم با ملوان محروم کردند. قصوری از باشگاه ما صورت نگرفته است و کریمی قانونی بازی می‌کند. تصمیم کمیته انضباطی نفی قوانین خودشان است. آقایان با قوانین خودشان مقابله می‌کنند. فکر می‌کنم دلایل غیر فوتبالی در این امر دخیل باشد.

دایی در مورد غیبت 6 بازیکن ملوان و اینکه استیلی گفته نبود آنها کار تیمش را سخت می‌کند، گفت: من احترام خاصی برای تیم ملوان که دوستانم در آن هستند قائلم اما فکر می‌کنم بازیکنان جوان که جایگزین می‌شوند انگیزه زیادی خواهند داشت. شاید ما از نفراتی که می‌خواهند جایگزین شوند شناخت کافی نداشته باشیم ولی ما احتمال دارد همین نفرات کارهای عجیب و غریبی انجام دهند.

او ابراز کرد: ما نیز دو نفر از بهترین نفراتمان را در اختیار نخواهیم داشت ولی باید در نظر گرفت ملوان با 26.25 نفر تیمش را بست که این موضوع در مواقعی مثل بازی با ما به آنها کمک می‌کند. ملوان همیشه نشان داده تیم خوبی است و ما به این مسئله نگاه نمی‌کنیم که 6 نفر را در اختیار ندارند. سعی داریم از نقاط ضعف تیم حریف استفاده کنیم و پیروز از زمین خارج شویم.

دیدگاه‌ها