کد خبر : 1283765 | 29 آبان 1394 ساعت 17:43 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

گفته بودم گل نخوریم می‌توانیم پیروز شویم

مهاجری: فشردگی لیگ مشکل‌ساز شده است

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: به بازیکنان گفته بودم اگر گل نخوریم می‌توانیم برنده بازی شویم.

مهاجری: فشردگی لیگ مشکل‌ساز شده است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رضا مهاجری پس از پیروزی یک بر صفر پدیده مقابل راه‌آهن اظهار داشت: ما در هفته‌های گذشته هم خوب بازی می‌کردیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم خوشبختانه در این دیدار گل نخوردیم و توانستیم پیروز میدان شویم. به بازیکنانم گفته بودم اگر گل نخورند می‌توانند به برتری برسند البته راه‌آهن هم فشار زیادی مخصوصا پس از 10 نفره شدن ما روی دروازه پدیده آورد.

وی درمورد دو بازیکن راه‌آهن یعنی برادران محمدی که حضورشان در تیم ملی باعث شده بود نتوانند در بازی عملکرد خوبی داشته باشند گفت: اگر برای راه‌آهن دو بازیکن بود برای تیم ما کل بازیکنان از کار افتاده بودند فشردگی لیگ مشکل‌ساز شده و 6 بازیکن مصدوم داریم.

سرمربی پدیده تاکید کرد: حسن جعفری که رباط صلیبی پاره کرده را در این دیدار در اختیار نداشتیم. ایگور پراهیچ را هم با وجود مصدومیت اما چون دستمان روی نیمکت خالی بود به میدان فرستادیم من این پیروزی را به مصدومان تیممان به خصوص جعفری تقدیم می‌کنم.

مهاجری درمورد محرومیت مجتبی روشنگر به خاطر شکایت مدیر برنامه‌های وی تاکید کرد: حقیقت این است که این مسئله مربوط به چند سال پیش می‌شود حالا اینکه چه اتفاقی می‌افتد پیش از بازی با راه‌آهن او محروم می‌شود جای سوال دارد جالب اینجاست که سازمان لیگ هم پذیرفته بود تا طلب او را از محل درآمدهای پدیده پرداخت کند اما این اتفاق رخ نداد.


 

دیدگاه‌ها