کد خبر : 1283763 | 29 آبان 1394 ساعت 17:38 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

خوش‌شانس بودیم می‌بردیم

دایی: ذوب‌آهن 5 پاس نداد

سرمربی صبا معتقد است می‌توانستند ذوب‌آهن را شکست دهند.

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در نشست خبری بعد از تساوی تیمش با ذوب‌آهن گفت: فکر می‌کنم بازی نزدیک و پایاپایی از هر دو تیم شاهد بودیم. هم ذوب‌آهن خوب و تاکتیکی بازی کرد و ما نیز همینطور بودیم. اگر خوش‌شانس بودیم برنده می‌شدیم. تیمی که در هر بازی بالای 20 پاس می‌داد نتوانست جلوی ما بیشتر از پنج پاس بدهد.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن به غیر از یک موقعیت در نیمه اول کار خاصی انجام نداد ولی اگر ما در حملات دقت می‌کردیم در دو فرصت جدی به گل می‌رسیدیم. یک امتیاز این بازی به درد هیچ یک از دو تیم نمی‌خورد و تاثیری برای صبا و ذوب در جدول نداشت.

سرمربی صبای قم در مورد تعطیلات لیگ اظهار کرد: بازیکنان در جریان مسابقات بهتر کار می‌کنند. تیم‌ها به مرز آمادگی رسیدند و همه از نظر بدنی شرایط خوبی دارند. اینکه تیم‌ها بتوانند آمادگی را حفظ کنند و از نظر تاکتیکی بهتر شوند به سود فوتبال است اما وقفه‌ها این اجازه را نمی‌دهد.

دایی یادآور شد: جزء معدود مسابقاتی بود که ذوب‌آهن دفاعی بازی می‌کرد که این موضوع شناخت ما به ذوب‌آهن را نشان می‌دهد. لک یک شیرجه در این بازی نرفت. تیم ما به هماهنگی لازم رسیده و اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم و در دو فرصت توپ به پای حق‌جو و آرام‌طبع می‌چسبید به گل می‌رسیدیم. بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند و سعی داریم در بازی‌های آینده این روند را ادامه دهیم.

او با اشاره به عدم حضور بازیکنان صبا در تیم ملی امید و بزرگسالان عنوان کرد: بازیکنان امید ما در صبا بازی نکردند و نتوانستند خودشان را نشان دهند. باید امیدهای ما تلاش بیشتری کنند تا جزء 11 نفر باشند. کسی بازیکنان زیر 23 سال ما را ندیده که به تیم ملی امید دعوت کند اما بعضی بازیکنان اصلی‌مان می‌توانند به تیم ملی بزرگسالان کمک کنند اما نظر کادر فنی تیم ملی اینطور نیست.

دیدگاه‌ها