کد خبر : 1283382 | 27 آبان 1394 ساعت 16:27 | 48.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

انتخاب یک داور جنجالی برای ال کلاسیکو

شب گذشته از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا، نام داور بازی حساس رئال مادرید و بارسلونا اعلام شد.

انتخاب یک داور جنجالی برای ال کلاسیکو
به گزارش "ورزش سه"، بر این اساس، "داوید فرناندز بوربالان"، قضاوت ال کلاسیکوی حساس روز شنبه را بر عهده خواهد داشت. روز گذشته، تمام داوران شاغل در لالیگا، در کمپ تیم های ملی اسپانیا تست های آمادگی جسمانی را پشت سر گذاشتند و پس از آن بود که نام داور ال کلاسیکو اعلام شد.

بوربالان تاکنون تجربه دو قضاوت در ال کلاسیکو را داشته که یکی از آنها بسیار جنجالی بود. بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا در سال 2011، که با برتری 3-2 بارسا به اتمام رسید، شاهد صحنه هایی جنجالی بود. اوزیل و مارسلو از رئال و داوید ویا از بارسلونا در نتیجه درگیری های فیزیکی و لفظی، از زمین بازی اخراج شدند. ضمن اینکه مورینیو نیز در انتهای بازی با انگشت، چشم تیتو ویلانوای فقید را مضروب کرد.

این داور به شدت برای بارسلونا خوش یمن است چون چند ماه بعد در برنابئو، یک ال کلاسیکوی دیگر را نیز سوت زد که در آن نیز بارسا به پیروزی رسید. آبی اناری ها با سه گل فابرگاس، الکسیس و ژاوی، مقابل تک گل بنزما، موفق به شکست دشمن قدیمی خود شدند.

بوربالان تاکنون 33 بار برای رئال قضاوت کرده که حاصل کار کهکشانی هاف 19 برد، 7 تساوی و 7 شکست بوده است. برای بارسلونا نیز 35 بار سوت زده که کاتالان ها 30 برد به دست آورده اند، یک بار مساوی کرده اند و 4 شکست نیز در کارنامه شان به ثبت رسیده است.

دیدگاه‌ها