کد خبر : 1282614 | 24 آبان 1394 ساعت 15:15 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

در استقلال اهواز هیچ چیز درست نشده

کریمی: بدون مربی تمرین می‌کنم

گلر استقلال اهواز که بعد از بازی با استقلال‌خوزستان درخواست شفاهی داده بود می گوید اوضاع در این تیم همانند سابق است و هیچ چیز درست نشده است.

کریمی: بدون مربی تمرین می‌کنم
به گزارش "ورزش سه"، پرویز کریمی در مورد اینکه در این مدت برای بازی با پرسپولیس آماده شده‌اند یا خیر گفت: در کل تمرینات بد نبوده است و شرایطی که کادرفنی می‌خواستند انجام شده و کارهای تاکتیکی و فنی صورت گرفته ولی به شخصه مربیگری بالا سرم نبود و من در این مدت بدون مربی تمرین کرده‌ام. گلری یک پست کاملا تخصصی است و نیاز به یک مربی متخصص دارد اما متاسفانه باشگاه توجهی به این موضوع ندارد و رسیدگی نمی‌کند. واقعا دارند کم لطفی می‌کنند و من مجبور هستم خودم انفرادی تمرین کنم. هیچ مربی ای به جز مربی گلر نمی‌تواند یک دروازه‌بان را به خوبی تمرین بدهد. در تیم ما تا یک جایی را درست می‌کنند، یک جای دیگر ایراد پیدا می‌کند.

او در مورد دیدار با پرسپولیس ادامه داد: بازی با پرسپولیس حساسیت‌های خاص خودش را دارد و معمولا تیم‌ها مقابل پرسپولیس انگیزه‌های خاصی دارند و شرایطشان متفاوت‌تر از بازی‌های دیگر است. امیدوارم این مساله به نفع ما باشد و بتوانیم بازی خوبی ارائه بدهیم زیرا نیاز به امتیاز داریم. می‌دانیم بازی سختی است اما خیلی امیدواریم.

این بازیکن که قبل از فصل شنیده می‌شد ممکن است به پرسپولیس بپیوندد در پاسخ به این سوال که آیا دیدار با این تیم از این حیث برایش حساسیتی ایجاد می‌کند یا خیر می‌گوید: حساسیت این بازی برای من صرفا به خاطر امتیاز گرفتن تیم خودم و بهتر شدن شرایطمان در جدول است و هیچ حساسیت دیگری وجود ندارد.

دروازه‌بان استقلال اهواز در مورد حمایت حنطه از خودش با وجود اینکه او گل‌های زیادی در دو بازی دریافت کرد نظرش را اینگونه بیان کرد: در آن مرحله اتفاقاتی افتاد که زیاد گل خوردیم ولی باید نگاه کنیم که در چه تیمی بازی می‌کنیم و با چه تیمی به زمین می‌رویم. در خیلی از بازی‌ها بازیکنان ما اولین بارشان بود که در لیگ‌برتر به میدان می‌رفتند و از طرفی تیم از لحاظ روحی روانی زیرصفر بود. متاسفانه در ایران فقط می‌گویند فلان گلر این تعداد گل دریافت کرده است. اصلا نمی‌گویند او با چه شرایطی به زمین می‌رود یا اینکه در یک بازی چند توپ را می‌گیرد فقط به قسمت منفی ماجرا نگاه می‌کند ولی برای بهتر شدن خود آدم باید بهتر کار کند. فعلا با همین شرایطی که هستیم می‌سازم و سعی می‌کنم روند خوبی داشته باشم.

کریمی در پایان در مورد اینکه ماجرای درخواست رضایتنامه چه بوده است افزود: بعد از بازی با استقلال‌خوزستان وقتی دیدم مسوولان به تعهداتشان عمل نکردم، با آقای جهانداری که آن موقع مدیرعامل بود صحبت کردم و درخواست رضایت دادم ولی ایشان گفتند بمانم زیرا قرار است شرایط بهتر شود ولی تا الان که چنین اتفاقی نیفتاد و هیچ دریافتی نداشتیم و من یک ریال هم نگرفتم.

دیدگاه‌ها